Cautare




, Contributor

Lifestyle |
|

Cellulem Block sau pledoaria pentru înfrumusețare

De multe ori, un centru de înfrumusețare este mai degrabă asociat cu femeile, însă Ancuța Arsane, directoare centrelor Cellulem Block, spune că, de fapt, bărbații încep să devină tot mai preocupați de aspectul lor.
DSC01538

Într-o zi obișuintă în centru intră, în medie 25-30 de clienți, iar pachetele cele mai solicitate de către femei sunt cele de remodelare, în timp ce bărbații optează mai mult pentru pachete de slăbit. „Un pachet mediu de remodelare ajunge la aproximativ 1.700 de lei, iar la slăbit, bărbații alocă aproximativ 2.000 de lei. Bărbații alocă mai mulți bani, sunt mai conștiincioși, iar rezultatele la ei vin mai rapid – dar le și mențin”, mai spune Ancuța Arsane. Procentul bărbaților care vin la centrele de înfrumusețare crește rapid, căci într-un an procentrul lor a crescut de la 30% la 40% din numărul total de clienți.

DSC01532

Clienții care vin în centrele de înfrumusețare sunt persoane cu „business propriu, care au grijă de imaginea lor, care înțeleg conceptul de înfrumusețare ca un tratament împotriva semnelor vârstei sau pentru a le preveni”, mai spune ea.

Ancuța Arsane mai explică faptul că sunt clienți care vin lunar la centru fiindcă li se pare important să se mențină în formă pe tot parcursul anului, sunt însă și clienți care vin de două ori pe ani, înainte de Sărbătorile de iarnă și înainte de vacanța de vară. Pentru acest an, Cellulem Block estimează o creștere cu o cincime a numărului de clienți și se așteaptă în continuare o creștere a numărului de bărbați care vin în aceste centre.

„Spre deosebire de ceea ce se întâmplă în Spania, în centrele din România vin mai mulți bărbați”, mai spune directoarea centrelor Cellulem Block.

În România sunt trei centre Cellulem, două în București și unul în Constanța. Investiția într-un centru Cellulem Block se ridică la 90.000 de euro însemnând afacerea la cheie, explică Ancuța Arsane, iar potențialii francizați, dacă își doresc să facă o asemenea investiție, trebuie să găsească locul potrivit unde ar urma să fie amplasat centrul. La această sumă se adaugă taxa de franciză și redevența. „E un business care trebuie foarte bine gândit și care îți ocupă mult timp. Noi le recomandăm francizaților să se ocupe personal de administrarea afacerii și să aibă studii în domeniu”, mărturisește tânăra manageră care recunoaște că și ea, la rândul său, are studii în domeniu fiindcă a terminat kinetoterapia.  Cellulem Block este controlat de fondul de investiții GED Capital din care mai face parte și agenția de turism Happy Tour.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii