
Kanal D, a treia televiziune din mediul urban, este marele câștigător al sondajelor de audiență din orașe, în ianuarie. A câștigat 52.000 de orășeni față de decembrie 2015, ajungând la o medie de 215.000 telespectatori pe minut (toată ziua).
Pro TV și-a mai adăugat 31.000 de orășeni, în timp ce Antena 1 a câștigat 1.000.
Ianuarie este o lună (aproape) „moartă” în grilele de programe. Filmele artistice sunt la mare căutare în această perioadă.
Antena 3 a avut o audiență medie de 162.000 de telespectatori pe minut, conform măsurătorilor Kantar Media (copyright: ARMADATA S.R.L.), în scădere cu 1.000 față de decembrie 2015. Își păstrează locul patru în topul audienței generale din urban.
România TV a câștigat 11.000 de persoane, atingând o medie de 145.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).
România TV a depășit Antena 3 în sondajul de audiență națională pentru luna ianuarie 2016.
De remarcat câștigul de 18.000 de telespectatori înregistrat de canalul public TVR 1, care este a șasea televiziune în urban, cu o medie de 76.000 de orășeni pe minut (toată ziua).
Antena Stars a urcat pe poziția a șaptea la nivel urban, cu un câștig de 8.000 de persoane. Antena Stars, televiziune deținută de Intact Media Group, devansează Național TV și Prima TV.
RADIOURILE CU CELE MAI MARI VÂNZĂRI DE PUBLICITATE ÎN 2015
Televiziuni care au pierdut audiență urbană față de decembrie 2015: Național TV (- 1.000 de persoane), Prima TV (- 3.000), Disney Channel (- 2.000), Digi 24 (- 1.000), Acasă TV (- 13.000) și Disney Junior (- 3.000).
Televiziuni care au câștigat audiență: B1 TV (7.000) și AXN (8.000).