Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cele mai vizionate televiziuni la nivel național (octombrie 2015)

Audiența Pro TV a crescut la nivel național cu 96.000 de persoane în octombrie comparativ cu luna precedentă. Au reapărut în sondajele de audiență canalele DigiSport 1 și DigiSport 2, aparținând RCS & RDS, după o întrerupere de patru ani.
televiziune

În octombrie a.c., audiența medie a televiziunii Pro TV la nivel național a fost de 561.000 telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media (copyright: ARMADATA S.R.L.). Ratingul este mai mare cu 96.000 de persoane față de septembrie și reprezintă cea mai mare creștere de audiență de pe piața TV în cursul lunii octombrie.

Antena 1 a avut o medie de 502.000 telespectatori pe minut la nivel național (toată ziua), în creștere cu 64.000 de persoane față de luna precedentă.

Creșterile de audiență ale Pro TV și Antena 1, ocupantele primelor două locuri în topul audienței, arată că grilele lor de programe „au prins viteză” în octombrie și telespectatorii lor s-au întors din vacanța prelungită (până-n septembrie).

SCRIE UN COMUNICAT DE PRESĂ!

Televiziunile care au înregistrat creșteri de audiență în octombrie: Kanal D (14.000 telespectatori), TVR 1 (9.000), Național TV (11.000), Prima TV (4.000), Antena Stars (7.000) și Acasă TV (3.000).

Televiziunile care au suferit pierderi de telespectatori: Antena 3 (- 2.000) și România TV (- 5.000).

De ramarcat este faptul că televiziunile Digi Sport 1 și Digi Sport 2 au reintrat pe 12 octombrie în sondajele de audiență, după o absență de patru ani. Acestea au părăsit sistemul național de audiență gestionat de ARMADATA S.R.L. în iunie 2011.

În 20 de zile de măsurători din octombrie, DigiSport 1 a avut o medie de 30.000 de telespectatori/minut la nivel național (toată ziua), foarte aproape de liderul nișei de sport, canalul Sport.ro (31.000). DigiSport 1 „își depune” candidatura pentru a deveni în scurt timp liderul acestei nișe.

La rândul său, DigiSport 2 a avut o medie de 13.000 de telespeectatori pe minut (toată ziua), peste audiența Eurosport (10.000).

DigiSport 1 și DigiSport 2 și-au anunțat deschisă vânzarea de timpi de reclame în piața de publicitate.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii