Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cele mai vizionate televiziuni de sport în februarie 2016

Reluarea competițiilor europene de fotbal și pregătirile pentru începerea sezonului în Liga 1 au condus la creșterea audiențelor televiziunilor DigiSport 1, Dolce Sport și DigiSport 2 în luna februarie.
DigiSport

Audiența canalului DigiSport 1 a câștigat 21.000 de telespectatori în februarie comparativ cu luna precedentă, la nivel național, ajungând la o medie de 48.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media.

De asemenea, DigiSport 1 a câștigat 18.000 de persoane în mediul urban în cursul acestei luni, având o medie de 39.000 de orășeni pe minut (toată ziua). Sunt cele mai mari creșteri de audiență de pe nișa sportivă.

DigiSport 1 a fost cea mai urmărită televiziune de sport în această lună. În afară de meciurile din campionatele puternice ale Europei (Spania, Franța, Italia), programele DigiSport s-au remarcat prin difuzarea partidelor de pregătire ale echipei Steaua, fapt care a captat atenția microbiștilor.

DigiSport a avut o audiență națională mai mare decât TVR 2 (39.000 telespectatori pe minut), DIVA (31.000) sau Euforia (27.000).

La mare distanță de cifrele lui DigiSport se află Sport.ro, care a câștigat în februarie 5.000 de persoane pe național, respectiv 4.000 în urban.

VEZI AUDIENȚA TELEVIZIUNILOR DE FILME ÎN FEBRUARIE 2016

O creștere semnificativă la nivel național a cunoscut canalul Dolce Sport: 11.000 de persoane. Reluarea meciurilor din UEFA Champions League și Europa League și-a spus cuvântul, Dolce Sport ajungând la o medie națională de 22.000 de telespectatori pe minut. În schimb, Dolce Sport are un rating foarte scăzut în urban: 8.000 de orășeni pe minut (toată ziua).

Și DigiSport 2 a crescut în ambele universuri: cu 9.000 pe național și cu 7.000 în urban.

Singurele audiențe în scădere s-au înregistrat la Eurosport 1 și Eurosport 2.

În februarie, nișa televiziunilor de sport a avut o cotă de piață urbană de 3,83%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii