FacebookTwitterLinkedIn

La nivel național, Pro Cinema a avut în ianuarie o audiență medie de 78.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. Audiența televiziunii a crescut cu 14.000 de persoane față de decembrie 2015. Este greu de spus dacă această creștere se datorează noului panel pe care lucrează Kantar Media, compania care măsoară oficial datele de audiență TV, dacă sezonul rece i-a strâns pe români în jurul filmelor de la Pro Cinema sau dacă, pur și simplu, au fost programe mai interesante la această televiziune.

Oricum, se constată poziția confortabilă de lider a Pro Cinema la nivel național. AXN se află pe poziția a doua, cu o medie de 52.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în creștere cu 11.000 de persoane față de decembrie 2015. Aceleași cauze ale creșterii de audiență pot fi invocate și în cazul AXN.

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE SPORT ÎN IANUARIE 2016

În urban, AXN este lider, având o medie de 39.000 de telespectatori pe minut, în creștere cu 8.000 de orășeni. Pro Cinema are un rating mediu de 33.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), cu 3.000 mai mult decât în decembrie.

Se mai observă creșterea audienței canalului Paramount (7.000 de persoane), care a ajuns la nivel național la o medie de 25.000 de telespectatori pe minut (toată ziua). Paramount este a patra televiziune pe această nișă, în spatele televiziunii DIVA, care a avut o audiență staționară.

Cota de piață la nivel național a nișei televiziunilor de filme a fost în ianuarie de 4,93%, în creștere cu 0,6 puncte procentuale față de decembrie 2015.