Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cele mai vizionate televiziuni de filme în APRILIE 2016

Audiențele pe nișa celor 11 televiziunilor de filme au scăzut în aprilie din cauza sezonului cald. Cu o excepție: Paramount Channel, care a devenit a treia stație la nivel național, înaintea televiziunii DIVA.
filme_TV.jpg

Audiențele pe nișa televiziunilor de filme sunt mici comparativ cu cele ale stațiilor generaliste sau ale canalelor de știri. Sunt audiențe specifice unor… (veritabile) televiziuni de nișă.

Paramount Channel, de exemplu, a avut în aprilie o medie de 21.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. Cu acest rating, Paramount Channel este a treia televiziune la nivel național după Pro Cinema (62.000) și AXN (45.000). Paramount a reușit să depășescă (în marja de eroare a sodnajului!) televiziunea DIVA (20.000).

Dar DIVA își păstrează poziția a treia pe nișă la nivel urban, cu o medie de 17.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în timp ce Paramount are o audiență medie de 15.000 de orășeni pe minut, câștigând 1.000 de persoane în acest univers.

În fruntea topului continuă lupta pentru supremație între Pro Cinema, care este lider pe național, și AXN, care se află pe primul loc în urban.

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE ȘTIRI ÎN APRILIE 2016

O altă noutate a sondajului din aprilie este TNT (12.000 telespectatori pe minut), care a urcat la nivel național peste audiențele televiziunilor Film Cafe (11.000) și Acasă Gold (10.000), dar nu pentru că ar fi câștigat telespectatori, ci pentru că a pierdut mai puțină audiență decât concurența. Totuși, la nivel urban, cu o medie de 5.000 de telespectatori pe minut, TNT se află sub Film Cafe.

PUBLICITATEA ÎN ZIARELE LOCALE ȘI REGIONALE A SCĂZUT CU 70% ÎN TRIMESTRUL I 2016

De asemenea, trebuie remarcată pierderea de 5.000 de telespectatori la nivel național înregistrată de Acasă Gold, care coboară pe locul 7 în top, cu o medie de 10.000 de persoane pe minut.

Cele 11 televiziuni de filme și seriale au avut în aprilie, în total, o cotă de piață (cotă de vizionare) de 5,15% la nivel urban.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii