FacebookTwitterLinkedIn

La fel ca și în august, România TV și Antena 3 au mers în septembrie „cap la cap” în sondajele de audiență la nivel urban.

În luna abia încheiată, România TV a avut o medie de 126.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în timp ce Antena 3 a realizat 125.000 de orășeni pe minut, conform măsurătorilor Kantar Media Audiences.

Diferența este infimă și se află în marja de eroare a estimărilor. Ambele televiziuni au câștigat un număr relativ redus de telespectatori în prima lună de toamnă, semn că publicul lor n-a fost plecat în vacanță, adică n-a avut de unde să se întoarcă la televiziunile favorite. Cele două televiziuni au telespectatori fideli cu vârste ridicate. România TV a câștigat 6.000 de orășeni în septembrie, în timp ce Antena 3, 7.000 de persoane.

Revenirea publicului din vacanță a fost mult mai accentuată în cazul televiziunilor generaliste Antena 1 (69.000 de persoane), Pro TV (20.000) și Kanal D (17.000). Acestea și-au lansat noile grile de programe.

Televiziuni care au câștigat audiență în septembrie comparativ cu luna precedentă: Național TV (6.000 telespectatori), Antena Stars (2.000) și DigiSport 1 (1.000).

Televiziuni care au pierdut audiență comparativ cu august, în urban: Prima TV (-2.000), TVR 1 (-16.000), Acasă (-5.000), Digi24 (-2.000) și Disney (-2.000).

B1 TV și AXN și-au menținut audiențele din august.

TVR 2 a ajuns la un rating mediu de 17.000 de persoane pe minut la nivel urban, ocupând locul 25 în topul general dintr-un total de 59 de televiziuni.

TVR 1 ocupă locul 9, cu o medie de 39.000 orășeni pe minut.

Televiziunile cu cele mai mici ratinguri generale în mediul urban: Nașul TV, MTV România (canal scos din rețeaua RCS&RDS), H!T Music, TV Neptun, Național 24 Plus și TV H, toate cu o medie de 1.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media Audiences.