FacebookTwitterLinkedIn

În urban, nișa televiziunilor de știri este dominată de România TV, cu o medie de 135.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), și de Antena 3, cu un rating mediu de 129.000 de orășeni pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media Audiences.

Aceste cifre pot oferi multă liniște politicienilor PSD și a anturajului politic în care se învârte Sebastian Ghiță, patronul canalului România TV, pentru campania electorală. Au o marjă de manevră confortabilă pe televiziune, deci pot fi văzuți fără probleme de electorat. Publicul tânăr și foarte tânăr nu se uită la aceste televiziuni, preferând consumul de știri pe internet. La mare distanță de cele două „căpățâni ale balaurului PSD” se află B1 TV, cu o medie de 40.000 de telespectatori pe minut, Digi24 (37.000) și Reali

tatea TV (26.000). Până la alegerile parlamentare din decembrie, jocurile sunt făcute pe nișa televiziunilor de știri. CITEȘTE: GRP-UL ARE ÎNTOTDEAUNA DREPTATE  Pro TV și-a consolidat poziția de lider în urban, câștigând 50.000 de orășeni în octombrie, în timp ce audiența Antena 1 (toată ziua) a crescut cu 57.000 de persoane mai mult decât în luna precedentă. Câteva televiziuni cu creșteri notabile de audiență în urban față de octombrie: Kanal D (25.000), Prima TV (11.000) și Disney Junior (10.000). VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – OCTOMBRIE 2016