Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cele mai urmărite televiziuni de știri – MARTIE 2016

Nișa televiziunilor de știri este dominată în continuare de Antena 3 și România TV. Deși Antena 3 a înregistrat cele mai mari pierderi de audiență în luna martie (sezonalitatea!), aceasta își păstrează poziția (confortabilă) de lider.
televiziuni de stiri

În martie, audiența medie a televiziunii Antena 3 a fost de 149.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel urban, în scădere cu 30.000 de orășeni față de februarie, conform măsurătorilor Kantar Media Audience. Această pierdere reprezintă cât audiența medie urbană a televiziunii Digi24 (33.000) și este mai mare decât ratingul mediu al canalului Realitatea TV (28.000). Astfel, Antena 3 are o poziție mai mult decât confortabilă față de acești competitori.

Nici România TV, cea de-a doua televiziune de pe nișa știrilor, nu pare să-i de-a „bătăi de cap” Antenei 3. Televiziunea deputatului Sebastian Ghiță are o audiență medie de 119.000 telespectatori pe minut la nivel urban, cu 30.000 de persoane mai mică decât cea a Antenei 3. Nu este o diferență mare de recuperat pentru a pune în pericol poziția liderului, dar va fi foarte interesant de urmărit în ce măsură problemele cu Justiția ale „mogulului” Ghiță se vor răsfrânge asupra gestionării acestei televiziunii, în următoarele luni. (La sfârșitul lunii martie, procurorii au luat împotriva lui Sebastian Ghiță măsura controlului judiciar pe cauțiune, iar acesta are de plată numai puțin de 13 milioane de euro.)

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – MARTIE 2016!

Este foarte posibil ca aceste probleme să nu influențeze deloc audiențele România TV, un exemplu fiind cazul Antenei 3, cu Dan Voiculescu la închisoare.

De remarcat că sezonalitatea (venirea primăverii) aproape că nu s-a resimțit în audiențele acestei televiziuni. În martie, România TV a pierdut 6.000 de persoane pe național față de februarie și doar 2.000 în mediul urban. Mai mult a pierdut B1 TV: în urban, circa 7.000 de persoane, iar pe național, 8.000.

CITEȘTE: POVEȘTI DE ADORMIT CONSUMATORII!

Nici audiențele Digi24 și Realitatea TV n-au fost ferite de sezonalitate. Digi24 a pierdut 5.000 de telespectatori în urban, în timp ce Realitatea TV, 3.000. Cu o medie de 28.000 de telespectatori pe minut în urban (toată ziua), Realitatea TV ocupă ultima poziție pe nișa știrilor și locul 18 în topul general al audienței (din 56 de televiziuni).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii