FacebookTwitterLinkedIn

La nivel național, cota de piață a nișei de știri TV a fost în ianuarie 2016 de 13,42% (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media Audience (copyright: ARMADATA S.R.L.). Aceasta a scăzut cu 1,09 puncte procentuale față de ultima lună a anului trecut.

Prin cotă de piață se înțelege numărul de persoane care au urmărit un program TV raportat la totalul persoanelor care aveau deschise televizoarele în acel interval de timp, exprimat în procente.

Trebuie precizat faptul că, începând din acest an, Kantar Media, furnizorul oficial al datelor de audiență TV din România, lucrează pe un nou panel reprezentativ (la nivel urban și național). Este greu de spus cu certitudine dacă trecerea la noul panel reprezentativ este cauza unor variații de audiență care au condus, de exemplu, la schimbarea de lider pe această nișă, la nivel național. România TV a devenit pentru prima dată cea mai urmărită televiziune de știri la nivel național, pe parcursul unei luni calendaristice (toată ziua). România TV a înregistrat o audiență medie de 252.000 telespectatori pe minut (toată ziua), în timp ce Antena 3 a avut o medie de 239.000 de persoane pe minut (toată ziua).

La nivel urban, Antena 3 și-a păstrat poziția de lider, cu o medie de 162.000 de telespectatori pe minut. România TV a avut un rating mediu de 154.000 de persoane pe minut (toată ziua).

În noul sondaj se constată că Realitatea TV a pierdut audiență în mediul urban, fiind mult în urma canalelor concurente Digi 24 și B1 TV.

VEZI RADIOURILE CU CELE MAI MARI VÂNZĂRI DE PUBLICITATE ÎN 2015