FacebookTwitterLinkedIn

Un spot de la Coca-Cola Company, din cadrul campaniei „Hai sa mâncăm împreună!” („Invită pe cineva drag la masă pe twitter”), difuzat pe 15 martie a.c. pe Pro TV, în cadrul emisiunii „Românii au talent”, a înregistrat o audiență de 3.545.000 de telespectatori (33,8% rating la nivel urban). A fost plasat pe primul loc în calupul publicitar în care se mai aflau alte 13 clipuri. A fost prima difuzare din respectiva campanie.

Pe locul secund în topul audienței pe luna martie s-a situat un clip pentru oferta magazinului de bricolaj Leroy Merlin, cu o audiență de 3.530.000 persoane (33,7% rating urban). Spotul de la Leroy Merlin a fost primul în calupul publicitar de la ora 22:34, în cadrul aceleiași emisiuni „Românii au talent” (Pro TV), pe 9 martie a.c..

Un solo-spot de 10 secunde de la Cosmote a obținut 33,3 puncte de rating, reprezentând 3.498.000 telespectatori la nivel urban, pe 15 martie, în ediția „Românii au talent” din 15 martie.

Alte două spoturi au obținut audiențe majore în cadrul programului „Românii au talent” (Pro TV): Delaco (cașcavalul Sofia) și Elmiplant Skin Moisture, cu 3.422.000, respectiv 3.413.000 telespectatori în urban.

Cosmote a intrat în acest program și cu logo-spoturi care au făcut peste trei milioane de telespectatori la nivel urban. Unul dintre acestea a reușit să fie văzut de 3.655.000 persoane (34,8% rating urban), fiind cel mai urmărit logo-spoturi ale lunii.

Vezi aici și cele mai vizionate reclame din luna februarie 2013.