Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cele mai urmărite reclame TV în mai 2013

Oriflame.jpg
Programele TV din luna mai a.c. au furnizat audiențe tot mai mici față de lunile precedente. Sezonul cald și-a pus amprenta în sondaje. Și alți clienți publicitari în afară de Cosmote (sponsor) și Romtelecom au simțit potențialul programului „Românii au talent” (Pro TV), plasându-și spoturile în poziții favorabile.

Un spot comandat de Oriflame („Visele tale – Inspirația noastră”) a obținut cea mai mare audiență în luna mai: 1.723.000 telespectatori la nivel urban (16,4% rating). A fost difuzat pe 3 mai, în cadrul emisiunii „Românii au talent” (Pro TV), primul într-un calup publicitar în care au mai fost alte șase clipuri.

Audiența liderului a fost mult mai redusă decât a spoturilor fruntașe din lunile trecute, care au atins câte trei milioane de persoane.

Pe locurile următoare în clasamentul audienței s-au plasat un solo-spot pentru Cosmote (cartelă) și un clip pentru Romtelecom („Marea extragere”) cu 1.640.000, respectiv 1.636.000 telespectatori în mediul urban. Programul-gazdă, același „Românii au talent”.

Pe locul patru apare prima noutate, ce rupe monotonia audienței: un solo-spot de la Procter&Gamble, pentru brandul Fairy Platinum, difuzat în cadrul emisiunii Masterchef (Pro TV). (Ariel a fost sponsorul programului.) Audiența acestui spot a fost de 1.631.000 orășeni.

Și încă o noutate! Kanal D sparge supremația Pro TV din ultimele luni, cu serialul „Suleyman Magnificul”, în cadrul căruia clipul pentru rețeaua de farmacii Help Net atinge o audiență de 1.575.000 de telespectatori. A fost difuzat la orele 22:00, primul într-un calup cu alte șase reclame.

Pe locul șase în topul lunar s-a plasat un spot de la Tchibo, transmis în programul „Românii au talent” (Pro TV): 1.540.000 telespectatori la nivel urban.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii