Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cele mai urmărite reclame TV în iunie 2013

Pokerstars.jpg
Spoturile cu cele mai mari audiențe în prima lună a verii au fost difuzate în programul fotbalistic transmis de Pro TV: meciul Petrolul – CFR Cluj, din finala Cupei României 2013.

Un solo-spot de 10 secunde comandat de portalul Pokerstars.net, imediat după finalul primei reprize a finalei Cupei Române, a înregistrat 15,9% rating la nivel urban, adică 1.671.000 de telespectatori. Este clipul cu cea mai mare audiență a lunii iunie.

Mai tari decât audiența acestuia au fost trei logo-spoturi, tot în cadrul finalei de pe 1 iunie, pentru Timișoreana, Vodafone și Cosmote. În fapt, logo-spoturile apărute pe parcursul meciului au obținut cele mai mari audiențe ale acestei luni. Acest meci a făcut „legea” în audiența TV.

De remarcat că niciun spot sau logo-spot n-a avut o audiență de peste 2 milioane de telespectatori, asta din cauza consumului scăzut de programe TV de la începutul verii.

Un solo-spot pentru Timișoreana (sponsorul Cupei României) a avut 1.658.000 de telespectatori (urban), iar altul, cu Miodrag Belodedici, pentru aceași brand, a realizat 1.600.000 de persoane.

Vezi si cele mai urmărite reclame ale lunii mai 2013!

În topul adienței lunii iunie apare și un spot pentru Orange TV, plasat în calupul publicitar de la emisiunea „Te pui cu blondele?” (Antena 1), cu 1.441.000 telespectatori. Antena 1 a mai spart „monopulul” Pro TV cu un spot pentru Orange Abonament Tigru, în finala ediției „Next Star”. Tot Orange a adunat cu un spot pentru serviciul Orange Care aproximativ 1.280.000 de telespectatori, dar pe Pro TV, în filmul de duminică „S-a furat mireasa”.

Clasamentul programelor care au livrat audiență a fost mai variat în iunie, pentru că sezonul… „Românii au talent”, care a dominat audiența la începutul anului, a intrat în vacanță.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii