Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cele mai urmărite reclame TV în ianuarie 2013

Tara_lui_Andrei_1.jpg
Spotul pentru Petrom din campania „Fabricat în Țara lui Andrei”, difuzat pe 29 ianuarie a.c., la finalul „Știrile Pro TV”, a fost cel mai urmărit în luna respectivă: 1.658.000 de telespectatori la nivel urban (15,8% rating). Clipul fost plasat singur în calupul publicitar, marcând astfel și începutul campaniei TV derulate de Petrom.

Din primele șase reclame cu cea mai mare audiență, care au fost difuzate în luna ianuarie, patru au fost pe Pro TV și două pe Antena 1. Toate șase au fost plasate în prime time (orele 19 – 24) și au ocupat prima poziție în calupurile publicitare în care au fost incluse.

Spotul „Fabricat în Țara lui Andrei” de la Petrom, difuzat după „Știrile Pro TV”, a fost cel mai vizionat în cursul lunii ianuarie.

Pe locul secund în clasamentul audienței s-a plasat un spot pentru iaurtul Sana Napolact, pe 16 ianuarie, în primul calup publicitar după „Știrile Pro TV”. Acesta a avut o audiență de 1.578.000 telespectatori din mediul urban (15% rating). A ocupat prima poziție în calupul care a fost încărcat cu alte opt reclame.

Pe treapta a treia a fost văzut un spot pentru Orange (Prepay), difuzat pe Antena 1, pe 3 ianuarie, în timpul filmului românesc „Pistruiatul”: 1.527.000 telespectatori (urban).

Tot un spot Orange (Prepay), dar difuzat pe Pro TV, în timpul filmului „Hancock” (2 ianuarie), a fost urmărit de 1.513.000 de persoane (14,4% rating urban).

Audiențe mari au obținut spotul „Piscina” pentru Vanish Oxi Action (pe Antena 1) și unul pentru pachetul de servicii de la Romtelecom (Pro TV): 1.512.000, respectiv 1.491.000 persoane (urban).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii