FacebookTwitterLinkedIn

Liderul ultimei luni de iarnă a fost un spot de la Romtelecom, pentru promovarea pachetului de televiziune, internet și telefonie (49 de lei), difuzat în cadrul programului „Românii au talent” din 22 februarie. Clipul a fost urmărit de 3.311.000 telespectatori (31,6% rating urban). Cine spune că nu se uită la reclame?

A fost difuzat primul în calupul publicitar de la ora 22:45, care a mai cuprins alte 11 reclame. Acesta este avantajul reclamelor în prima poziție din pauza publicitară, obțin audiență maximă!

În cadrul aceleiași emisiuni, dar cu o oră mai devreme, un solo-spot pentru Cosmote „a atins” 3.200.000 de orășeni (30,5% rating). Pe treapta a treia a podiumului audienței din februarie se plasează tot Cosmote, tot Pro TV cu „Românii au talent”, program în cadrul căruia un solo-spot al operatorului telecom a făcut, pe 15 februarie, numai puțin de 29,5 puncte de rating, echivalentul a 3.097.000 telespectatori.

Supremația Cosmote în cadrul topului este „tulburată” de Coca-Cola, care a plasat în ediția „Românii au talent” din 22 februarie (o ediție foarte urmărită!) un spot (cu urși polari) care a fost vizionat de 3.014.000 persoane (28,6 rating urban).

În această lună, șapte spoturi și logo-spoturi au avut audiențe de peste trei milioane de telespectatori (urban). Toate au fost difuzate pe Pro TV.

Vezi aici si reclama cu cea mai mare audienta în ianuarie 2013.