Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cele mai urmărite reclame TV în februarie 2013

Romtelecom.jpg
Topul audienței pentru februarie este dominat de clipurile și logo-spoturile Cosmote, care au făcut ratinguri mari în cadrul programului „Românii au talent” (Pro TV). Mai toate reclamele din această lună au realizat audiențe substanțiale pentru că și consumul TV a fost ridicat, fiind o lună de iarnă.

Liderul ultimei luni de iarnă a fost un spot de la Romtelecom, pentru promovarea pachetului de televiziune, internet și telefonie (49 de lei), difuzat în cadrul programului „Românii au talent” din 22 februarie. Clipul a fost urmărit de 3.311.000 telespectatori (31,6% rating urban). Cine spune că nu se uită la reclame?

A fost difuzat primul în calupul publicitar de la ora 22:45, care a mai cuprins alte 11 reclame. Acesta este avantajul reclamelor în prima poziție din pauza publicitară, obțin audiență maximă!

În cadrul aceleiași emisiuni, dar cu o oră mai devreme, un solo-spot pentru Cosmote „a atins” 3.200.000 de orășeni (30,5% rating). Pe treapta a treia a podiumului audienței din februarie se plasează tot Cosmote, tot Pro TV cu „Românii au talent”, program în cadrul căruia un solo-spot al operatorului telecom a făcut, pe 15 februarie, numai puțin de 29,5 puncte de rating, echivalentul a 3.097.000 telespectatori.

Supremația Cosmote în cadrul topului este „tulburată” de Coca-Cola, care a plasat în ediția „Românii au talent” din 22 februarie (o ediție foarte urmărită!) un spot (cu urși polari) care a fost vizionat de 3.014.000 persoane (28,6 rating urban).

În această lună, șapte spoturi și logo-spoturi au avut audiențe de peste trei milioane de telespectatori (urban). Toate au fost difuzate pe Pro TV.

 

Vezi aici si reclama cu cea mai mare audienta în ianuarie 2013. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii