FacebookTwitterLinkedIn

Un spot pentru serviciul „Romtelecom Business Solutions”, difuzat pe 5 aprilie, în timpul emisiunii „Românii au talent”, a înregistrat cel mai mare rating al lunii: 29,9%, adică 3.132.000 telespectatori la nivel urban. A fost poziționat pe primul loc în calupul publicitar care a mai avut încă cinci spoturi.

Alte trei reclame TV au reușit în aprilie să depășească pragul de trei milioane de telespectatori, toate fiind niște logo-spoturi comandate de Cosmote. Numărul spoturilor cu peste trei milioane de telespectatori a fost mult mai mic decât în lunile precedente, când consumul TV a atins cote maxime.

Și în luna aprilie programul „Românii au talent” a fost cel mai mare furnizor de audiență pentru clienții publicitari. De acest program a profitat și un clip pentru Beko (cuptor cu plită, 5 ani garanție), care a fost văzut de 2.782.000 de persoane din mediul urban.

Dar topul audienței a fost dominat categoric de Cosmote (sponsorul emisiunii), care și-a asigurat o vizibilitate maximă cu solo-spoturi și logo-spoturi.

Au mai reușit să urce în acest clasament un spot de la Nivea Body Milk și unul de la Coca-Cola, cu 2.545.000, respectiv 2.537.000 de telespectatori la nivel urban.

Vezi si cele mai urmărite spoturi din luna martie!