Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cele mai urmărite reclame TV în aprilie 2013

Alfacont_Romtelecom.jpg
În aprilie, reclamele difuzate pe TV au suferit din cauza vremii călduroase, fapt care a influențat negativ consumul de televiziune. Astfel, cele mai mari audiențe din aprilie au fost sub nivelul lunilor friguroase, chiar dacă difuzărilor au avut loc pe Pro TV și în timpul programului „Românii au talent”.

Un spot pentru serviciul „Romtelecom Business Solutions”, difuzat pe 5 aprilie, în timpul emisiunii „Românii au talent”, a înregistrat cel mai mare rating al lunii: 29,9%, adică 3.132.000 telespectatori la nivel urban. A fost poziționat pe primul loc în calupul publicitar care a mai avut încă cinci spoturi.

Alte trei reclame TV au reușit în aprilie să depășească pragul de trei milioane de telespectatori, toate fiind niște logo-spoturi comandate de Cosmote. Numărul spoturilor cu peste trei milioane de telespectatori a fost mult mai mic decât în lunile precedente, când consumul TV a atins cote maxime.

Și în luna aprilie programul „Românii au talent” a fost cel mai mare furnizor de audiență pentru clienții publicitari. De acest program a profitat și un clip pentru Beko (cuptor cu plită, 5 ani garanție), care a fost văzut de 2.782.000 de persoane din mediul urban.

Dar topul audienței a fost dominat categoric de Cosmote (sponsorul emisiunii), care și-a asigurat o vizibilitate maximă cu solo-spoturi și logo-spoturi.

Au mai reușit să urce în acest clasament un spot de la Nivea Body Milk și unul de la Coca-Cola, cu 2.545.000, respectiv 2.537.000 de telespectatori la nivel urban.

Vezi si cele mai urmărite spoturi din luna martie!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii