Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cele mai urmărite filme la Pro TV

Filmele artistice de acțiune difuzate de Pro TV, în perioada 1 ianuarie – 17 martie a.c., au înregistrat cele mai mari audiențe de pe piața TV. Cele mai urmărite zece filme la această televiziune au avut audiențe de peste 2 milioane de telespectatori la nivel național.
double-impact

În anotimpul rece, mai cu seamă în ianuarie și februarie, filmele înregistrează cele mai mari audiențe din timpul anului. Este firesc, românii stau la „gura sobei” și se uită la televizor, nu prea le vine să se ducă la cinematografe. Astfel, „se îngroașă” ratingul televiziunilor și, în particular, crește audiența filmelor, indiferent de calitatea artistică a acestora.

Pro TV deține, în continuare, supremația audienței în domeniul filmelor. Și în acest sezon rece, a dominat această categorie de programe.

Filmul de acțiune „Dublu impact” (producție 1991), cu Jean-Claude Van Damme și Bolo Yeung, a avut o audiență medie de 2.713.000 de telespectatori pe minut la nivel național (14,7% rating). Pelicula a fost difuzată marți, pe 20 ianuarie, în prime time. Este filmul care deține recordul de audiență în perioada analizată.

Pe locul secund în topul audienței la filmele Pro TV s-a plasat pelicula „Cine sunt?”, cu o medie de 2.452.000 telespectatori/minut (13,2% rating național). Protagonistul filmului este Jackie Chan.

Legenda lui Hercule” (producție 2014), cu Kellan Lutz și Gaia Weiss, s-a plasat pe treapta a treia a clasamentului general, cu o medie de 2.323.000 telespectatori pe minut (rating 12,5%).

De altfel, cele 10 producții din topul Pro TV sunt filme de acțiune și toate au avut peste două milioane de telespectatori la nivel național. De remarcat că din cele 10 difuzări fruntașe, trei filme au fost programate într-o zi de marți, două în prime-time-ul de vineri, două în ziua de joi și două duminică seara. Doar un film programat în ziua de luni (26 ianuarie) a intra în top 10: „Prețul răzbunării” (producție 2011), cu o medie de 2.268.000 telespectatori pe minut.

Articol realizat cu sprijinul BPN România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii