Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cele mai promovate branduri pe radio, în ianuarie 2013

onair-radio-res.jpg
Primele cinci branduri care s-au auzit cel mai des în pauzele publicitare ale programelor de radio au fost: Carrefour, Orange, Lidl, fonduri-ue.ro și Romtelecom. Două branduri de magazine, două de operatori telecom și un site.

Cel mai promovat brand al lunii ianuarie pe cele opt stații naționale de radio, monitorizate de serviciul BRAT, a fost Carrefour, marca hipermarketului francez. Carrefour a beneficiat de 1.286 de inserții, în valoare brută de 331.469 euro (calculată la rate card), conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitate pentru Radio” (MIPR), realizat de BRAT.

Al doilea brand cel mai promovat a fost Orange, care a fost auzit în 1.026 de spoturi, în valoare brută de 270.194 euro (rate card).

Un alt magazin de bunuri de larg consum a ocupat locul trei în clasamentul promovării brandurilor: Lidl. Acesta a avut 1.036 clipuri în valoare brută de 269.834 de euro.

Brandul fonduri-ue.ro a beneficiat de un volum brut de 217.225 euro pentru 619 de clipuri. Acesta a fost urmat pe cea de-a cincea poziție de brandul Romtelecom, cu 508 inserții, reprezentând 178.090 euro.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii