FacebookTwitterLinkedIn

Vodafone a fost brandul cel mai promovat pe outdoor, cu 1.989 de fețe publicitare, în valoare brută de 547.551 euro (calculată la rate card).

Prin „față publicitară” se înțelege suportul pe care este afișat un singur mesaj publicitar. (Un suport de publicitate OOH poate avea două sau mai multe fețe, în cazul în care tehnic permite afișarea a două sau mai multe mesaje diferite și simultan.)

Pe locul secund în topul brandurilor s-a plasat Orange, cu 621 de fețe publicitare și un volum brut de 368.885 euro, conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitate pentru Outdoor” (MIPOOH), realizat de BRAT.

Alte branduri intens promovate pe panourile publicitare: Carrefour, cu 626 de fețe și 219.899 euro (rate card), Cosmote (290 fețe și 144.404 euro la rate card) și Sun Plaza (508 fețe și 111.444 euro la rate card).

Studiul BRAT a monitorizat 10 companii de outdoor.