Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cele mai mici televiziuni ale anului 2014

Indexul audienței TV, oficializat de Kantar Media, arată că Travel Mix (turism) și televiziunea confesională Credo TV au avut audiențe generale de sub 1.000 (o mie!) de telespectatori pe minut, la nivel național, în cursul anului trecut.
televiziune

Credo TV a înregistrat o medie de 364 de telespeectatori pe minut la nivel național, iar Travel Mix, 568 de persoane pe minut. Sunt singurele posturi TV cu ratinguri de sub 1.000 de persoane.

Alte trei posturi se poziționează în topul televiziunilor „invizibile”: Alfa Omega TV (confesional), cu 1.312 telespectatori/minut, VH 1 (muzical) cu un rating de 1.412 dde persoane și CBS Reality (reality-show-uri) cu 1.904.

Televiziunile care au sărit de pragul de 2.000 de telespectatori sunt: Inedit TV (muzică populară), Megamax, care a partajat canalul cu Sport 1 și H!T Music, cu o medie 2.789 de telespectatori pe minut.

Nașul TV, televiziunea lui Radu Moraru, se plasează pe locul 61 în topul general al audienței naționale, cu o medie de 3.605 de telespectatori pe minut, fiind al 10-lea canal din coada listei. Totuși, în ciuda acestui rating foarte mic, Nașul TV a intrat în lista must-carry (televiziuni libere la retransmisie).

În lista indicilor de audiență TV, sunt 29 de televiziuni care au un rating general de sub 10.000 de telespectatori pe minut. Kantar Media a măsurat audiența la 71 de televiziuni, mare parte aflate în Studiu Național de Audiență, patronat de ARMA, și alte stații la cererea acestora.

Multe dintre televiziunile cu audiențe mici și foarte mici au distribuție redusă pe rețelele de cablu.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii