Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cele mai mari bugete de publicitate outdoor, în primul semestru al anului

Cel mai mare investitor în publicitatea exterioară (outdoor), în primele șase luni ale acestui an, este Vodafone cu un buget brut de 2.603.223 euro (rate-card), potrivit studiului BRAT, singura entitate din România ce furnizează date de monitorizare, recunoscute de piață, pentru patru medii (presa, radio, internet, outdoor).
outdoor

În TOP 10 cei mari mari clienți publicitari în outdoor, în primul semestru al acestui an, se numără cei trei companii telecom (Vodafone, Orange și Cosmote), două hipermarketuri (Carrefour și Auchan), două rețele de bricolaj (Dedeman și Hornbach), o rețea de fast-food (Mc’Donalds), un magazin de mobilier casnic (IKEA) și un producător de băuturi răcoritoare (Coca-Cola.)

Liderul investițiilor în publicitatea exterioară este Vodafone, urmat de Dedeman, cu un volum brut de 1.899.593 euro (calculat la rate-card), și de Carrefour, cu 1.453.957 euro (rate card).

Pe locurile patru și cinci în top se plasează Orange și Cosmote cu 1.110.164 euro (rate-card), respectiv 943.926 euro (rate-card).

Alți investitori în outdoor au avut următoarele bugete:

Hornbach – 646.614 euro;

Auchan România – 552.527 euro;

IKEA – 414.970 euro;

Coca Cola Company – 402.936 euro;

Mc’Donalds – 367.558 euro; (toate cifrele de mai sus sunt bugete calculate la tarifele-listă de publicitate).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii