Cautare




, Contributor

Auto |
|

Cele mai bune şi cele mai slabe pieţe pentru Audi AG în 2012

Audi_R8_(640x453).jpg
Anul trecut, Audi AG a înregistrat rezultate-record: 48,8 miliarde de euro venituri, 5,4 miliarde de euro profit operaţional şi peste 1,45 milioane de automobile vândute.

În Spania, nivelul pieţei auto a fost cel mai scăzut din 1986 încoace, în timp ce în Italia cererea s-a situat la nivelul anului 1979. „Putem spune că piaţa auto din aceste două ţări s-a întors în timp cu 33 de ani”, a declarat Rupert Stadler, preşedinte al board-ului demanagement al Audi AG în cadrul Conferinţei Anuale  de Presă  de la Ingolstadt. „E adevărat că Audi a înregistrat o performanţă peste medie şi în aceste ţări, dar această evoluţie a pieţei nu ne-a lăsat neatinşi. În Europa, am obţinut creştere în alte părţi.”

GALERIE FOTO: Noutăţile Germaniei la Salonul Auto de la Geneva 2013

În Regatul Unit al Marii Britanii spre exemplu, Audi a înregistrat un record de vânzări cu peste 123.000 de unităţi şi cu o creştere de 7% comparativ cu 2011. „La un moment dat, eram pe locul trei în segmentul premium britanic şi acum ne luptăm pe viaţă şi pe moarte cu BMW pentru primul loc”, spune Rupert Stadler.

În Rusia, creşterea de 44% este cea mai mare din cele înregistrate în cele mai mari zece pieţe ale Audi.În Germania, a fost atins un nou record de vânzări de263.000 de unităţi. „Pentru prima dată, am fost brandul premium numărul unu în business-ul auto”, explică Rupert  Stadler.  

Vezi ce rezultate au avut, în 2012, concurenții de la BMW Group

Piaţa din Statele Unite ale Americii, cuprinsă în ultima vreme de dinamism, a fost un mediu propice pentru creşterea Audi, care a înregistrat recorduri de vânzări în fiecare lună din ianuarie 2011 încoace.

China este una dintre cele mai importante pentru producătorii auto, iar Audi nu face excepţie. „Suntem primul producător auto care a depăşit borna de 400.000 de livrări într-un an. Spre comparaţie, am atins această bornă în 1995 la nivel mondial, în prezent doar în China, după ce la sfârşitul lui 2010 am livrat Audi-ul cu numărul 1.000.000 pe piaţa chineză. Am anunţat atunci că vom atinge două milioane de maşini vândute în China în trei ani, iar lucrul acesta se va întâmpla la jumătatea acestui an”, precizează Rupert Stadler.

Citiţi, în ediţia cu numărul 100 a revistei „Forbes România”, un reportaj de la fabrica Audi de la Ingolstadt

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii