
Acestea au fost oferite pentru campania „The Creativity Manifesto for Galaxy Note 3”, care a câștigat la categoria CULTURE , în secțiunea Online Branded Content și la categoria INTERACTIVE CAMPAIGNS – Digital component of an integrated campaign, secțiunea Durables. Agenția a mai câștigat și pentru campania „The Indygen Vlog Show”, realizată pentru Indygen, la categoria COMMUNITIES, dar și pentru „The Billa Social Catalogue”, în două secțiuni: SOCIAL MEDIA – Social Media Apps și INTERACTIVE CAMPAIGNS – Digital component of an integrated campaign – Others.
Gala Internetics 2014 a avut loc la Halele Carol din București, în prezența a peste 600 de specialiști în online. Au urcat pe scenă anul acesta pentru a-și lua premiile: BrandUP Interactive, Cohn and Jansen JWT, Digital Star & Starcom, Frank Group, Golin România, Headverting & Bitstation, HIPPOS, iLeo, Jazz Communication, Kaleidoscope Proximity, Kiss FM, MRM Worldwide România, Publicis Bucharest, The Geeks și Webstyler & GMP.
Webstyler și Cohn&Jansen JWT au câștigat și ele tot câte 5 premii, însă cu un punctaj mai mic decât Digital Star.
Webstyler a câștigat patru trofee doar pentru lansarea Telekom – în secțiunile „Mobile Apps” (cu aplicația “Hai!”), „Mobile Campaigns”, „Digital Brand Experience” și „Services” (INTERACTIVE CAMPAIGNS – Digital component of an integrated campaign), dar și un premiu pentru „Mircea merge mai departe” la categoria CULTURE – Viral Non Video, pentru cazul social Mircea Câmpeanu.
Cohn&Jansen JWT a câștigat 3 premii pentru clientul Aqua Carpatica – „Purity Test” la COMMUNITIES – Brand Built Communities, la categoria WEB PLATFORMS – Microsites și la INTERACTIVE CAMPAIGNS – Digital component of an integrated campaign – FMCG – Drinks, dar și 2 premii pentru Petrom – pentru Love RO, în secțiunile WEB PLATFORMS – Brand Blogs și SOCIAL MEDIA – Online PR Special Projects.