Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Cel mai scurt drum de angajare a absolvenților de studii superioare în marketing și comunicare: AcademIAA

AcademIAA este o nouă iniţiativă IAA, care urmărește creşterea gradului de angajare a absolvenţilor de studii superioare în domeniile marketing şi comunicare.
AcademIAA

Iniţiativa are la bază formarea unui parteneriat strâns între mediul de business, reprezentat de companiile membre IAA, şi mediul academic, ASE – Facultatea de Marketing, SNSPA – Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice şi Universitatea Bucureşti – Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, pentru inceput.

Inițiativa îşi propune patru direcţii concrete de acţiune:

1. Program de mentorat pentru studenţi – în care studenţii de la facultăţile de profil au acces la mentorat din partea profesioniştilor din industrie.

2. Studii – actualizarea competenţelor profesionale şi studiu de motivaţii ale studenţilor, pentru a creşte relevanţa conţinutului şi formei pregătirii universitare din zona de marcomm.

3. Acces la studii de caz din business, ca material didactic pentru cursuri şi seminarii.

4. Programul „Porţi deschise AcademIAA” – este un program de tip „train the trainer”, prin care cadrele didactice din universităţile partenere au acces la sesiuni de training pe teme de marketing şi HR gazduite de companii membre IAA.

Prima gazda a programului „Porți deschise AcademIAA” a fost Procter & Gamble Marketing Romania. Evenimentul a avut loc miercuri, 1 februarie, cu participarea a 28 de cadre didactice universitare și a avut ca temă „Consumer @ center: What really matters in building timeless leading brands”.  Conținutul a inclus un mix de teorie și practică despre „brand building”, „consumer insights” și „leadership in a changing world”.

Maria Predoiu, președinte al Consiliului Director IAA Romania și Director de Marketing P&G South East Europe, a declarat: „Sunt încântată că am demarat programul AcademIAA, prin parteneriatul între IAA și mediul academic. De asemenea, sunt onorată ca prima sesiune, găzduită de P&G, a atras entuziasmul invitaților. Am avut ocazia să povestim colegilor din mediul academic despre principiile și practicile ce ne ghidează în P&G atât pentru construirea marcilor, cât și pentru construirea leader-ilor viitorului”.

PALMARESUL ECHIPEI STEAUA VALOREAZĂ 11 MILIOANE DE EURO?

Prof. Univ. Dr. Ioana Cecilia Popescu a spus: „Prima întâlnire care a avut loc în cadrul proiectului AcademIAA a creat premisele unui parteneriat pe termen lung, cu efecte benefice pentru pregătirea viitorilor profesioniști în marketing. Mesajul de susținere pe care l-am primit din partea managementului de top al P&G a fost foarte clar. Mă bucur că există deschidere și dorința de implicare în procesul educațional”.

VEZI CEI MAI MARI INVESTITORI ÎN PUBLICITATEA ONLINE – ANUL 2016

„Modul în care a fost proiectată și organizată prima întâlnire din cadrul inițiativei AcademIAA a dovedit din plin că disponibilitatea de implicare a mediului de afaceri în formarea studenților este reală și asumată activ, nu este numai un deziderat frumos greu de atins. Formatul întâlnirii a depășit cadrul unei consultări, contribuind la înțelegerea mai bună a așteptărilor și abordărilor specifice mediului academic și a celui de afaceri. AcademIAA poate contribui la armonizarea lor, precum și la dezvoltarea unor  resurse și instrumente educaționale eficiente.” – Conf. Univ. Dr. Alexandra Zbuchea.

Următoarea sesiune va avea loc în martie, iar gazda evenimentului va fi agenția McCann-Erickson România.

International Advertising Association – IAA România reprezintă toate categoriile de companii active în domeniul comunicării – clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi companii mass media, reunind în prezent peste 130 de membri.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii