Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cel mai nou proiect lansat de Republika împreună cu Lagardère Travel Retail: campania „Amintiri din copilărie”

Agenția de comunicare digitală Republika a preluat contul Lagardère Travel Retail, care administrează magazinele news & convenience Inmedio și Relay și brandurile food service 1 Minute, Le Cafe Inmedio, So! Coffee, Voyage Cafe și Furore!.
Amintiri din copilarie

Serviciile oferite în cadrul parteneriatului includ strategie și consultanță în comunicare, creație și dezvoltare de campanii online & offline, implementare in-store, dar și comunicare digitală și social media.

Cel mai nou proiect lansat de Republika împreună cu Lagardère Travel Retail este campania „Amintiri din copilărie”, desfășurată în locațiile 1 Minute din București, în perioada 27 iulie – 27 august 2015.

Campania de comunicare include o componentă promoțională importantă, meniul „Amintiri din copilărie” pentru două persoane la preț special – cel mai gustos prilej de a depăna amintiri din vacanțele de vară. În plus, meniul campaniei vine de fiecare dată și cu un cadou dulce garantat, iar la 3 meniuri cumpărate clienții fideli pot câștiga, în cadrul unei tombole, jocuri Monopoly și Jenga oferite de partenerul Hasbro România.

Pentru că 1 Minute și-a propus să readucă joaca în programul zilnic al clienților, pe durata pauzei de masă ei se pot distra cu jocurile de la „Colțul copilăriei”: Hungry Hungry Hippos, Jenga, Monopoly 80 și Monopoly Empire – oferite de asemenea de partenerul campaniei, Hasbro România.

Campania „Amintiri din copilărie” este integrată de agenția Republika pe principalele canale de comunicare ale brandului 1 Minute: in-store, digital și PR. Activările tematice se extind și pe Facebook, unde utilizatorii sunt provocați la joacă și schimb de amintiri frumoase.

Petruța Ioniță, Head of Marketing&Store Planning, a declarat: „Tematica acestei campanii a pornit de la dorința de a oferi clienților noștri posibilitatea de a călători în timp, într-o perioadă în care lucrurile erau mai simple, mai gustoase, mai lipsite de griji și responsabilități – perioada copilăriei. Dacă atunci când suntem copii nu ne dorim decât să creștem mari, când ajungem la maturitate ne confruntăm cu nostalgia acelor zile, astfel încât ne-am propus să recreăm acel univers pentru ei. Prin această campanie vrem să oferim clienților noștri o bine-meritată pauză de la task-uri, de la deadline-uri, și în schimb să îi invităm la joacă.”

 

Justin Kadima, Managing Partner Republika, a spus: „Colaborarea cu Lagardère Travel Retail ne permite să ne exercităm creativitatea în cadrul unei strategii de comunicare multichannel într-un domeniu foarte dinamic dar în același timp și ofertant ca oportunități de comunicare. Campania “Amintiri din copilărie” este un prim exemplu în acest sens și face parte dintr-o planificare strategică mai amplă dezvoltată alături de noul nostru partener”.

Republika gestionează comunicarea brandurilor Lagardère Travel Retail în România și semnează campaniile creative pe care compania le implementează în mediile online și offline.

Compania Lagardère Travel Retail este prezentă pe piața din România de peste 18 ani și își desfășoară activitatea în două direcții strategice: news&convenience și foodservice.

VEZI TOPUL AGENȚIILOR DE PUBLICITATE DIGITALĂ ÎN 2014!

Compania administrează peste 195 de magazine news & convenience sub brandurile Inmedio și Relay, având o acoperire națională. În același timp, compania administrează și brandurile de food service 1 Minute, Le Cafe Inmedio, So! Coffee, Voyage Cafe si Furore!, iar din anul 2013 operează și primul său restaurant în sistem de franciză: Subway Gara de Nord.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii