Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

„Cei zece negri mititei” dețin mai mult de jumătate din piața TV

canale-tv-romania.jpg
Primele 10 televiziuni cu cea mai mare audiență la nivel urban, în luna ianuarie, dețin o cotă de piață totală de 61,4%. Topul cuprinde șase stații private generaliste, două televiziuni de știri, una pentru femei și canalul public TVR 1. Restul de 45 de canale se îngrămădesc pe o cotă de piață de 38,6 de procente.

În luna trecută, primele 10 stații cu cele mai mari audiențe au avut în total o cotă de 61,4% la nivel urban. Aici se regăsesc mai toate televziunile de care… au nevoie românii.  

În urmă cu un an, cota de piață a primelor 10 posturi TV a fost de 59,2%. Asta înseamnă că, pe parcursul ultimului an, marile televiziuni au câștigat teren în sondajele de audiență.

Pe primele două locuri, atât în ianuarie 2013 cât și în 2012, s-au situat Pro TV și Antena 1. În acest an, treapta a trei a fost ocupată de Kanal D. În urmă cu un an, acest loc a fost ocupat de Antena 3, cu un market share de 9,2%, generat de protestele din Piața Universității.  

Din topul audienței pentru ianuarie 2013 lipsește Realitatea TV. În ianuarie 2012, aceasta ocupa locul cinci, cu o cotă de piață urbană de 4,8%. În locul acesteia se regăsește în prezent România TV, cu un market share de 3,9%.

În top 10 ianuarie 2013 a apărut Național TV în locul canalului pentru copii și tineret Disney. B1 TV a ocupat locul 10, în ambele luni, la distanță de un an.  Canalului public TVR 1 a rămas la aceeași cotă: 3% în urban, la fel ca în ianuarie 2012.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii