FacebookTwitterLinkedIn

Compania Zdrovit a înregistrat un volum brut de publicitate pe radio de 10.845.499 euro (rate-card), în prima parte a anului, conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea pentru Radio” (MIPR), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia. De departe, este cel mai mare investitor în publicitatea radio. Dar Zdrovit este a avut o prezență importantă și pe televiziune. Zdrovit deține printre altele brandurile Anticârcel®, Bilomag Forte, ColonProtect și Supramax®.

Pe următoarele locuri în topul investitorilor se află magazinele eMAG (online) și Lidl (supermarket discount), cu 4.574.749 euro (rate card), respectiv 3.376.125 euro (rate card).

În TOP 20 mari investitori în publicitatea radio, prezentat de „Forbes România”, 10 companii sunt operatori de retail în diferite domenii (bunuri de larg consum, electrocasnice, IT&C). Acest lucru arată cât de important este radioul în promovarea ofertelor lansate de către magazine.

Toate bugetele de publicitate au fost calculate la tarifele-listă de publicitate (rate card) ale fiecărei stații de radio. Din aceste bugete NU au fost scăzute discounturile și gratuitățile acordate clienților de către radiouri.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).