Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cei mai mari investitori în publicitate la România TV

Lista primilor 10 clienți publicitari din primul trimestru al acestui an diferă în mare măsură de lista de anul trecut. Sunt trei operatori de teleshopping, o multinațională nou apărută și Unilever și-a crescut considerabil consumul de reclame.
romania_tv.jpg

Studio Moderna, compania de teleshopping, a fost principalul client publicitar la România TV, cu 1.615 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în creștere cu 59% față de aceeași perioadă a anului 2013. Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP), clienții publicitari cumpără timp pentru reclame la televiziuni.

O altă firmă de teleshopping, Teleeurope, a consumat 479 GRP’30 pe targetul comercial, fiind al doilea investitor în publicitatea la România TV. Este un nume nou apărut pe lista investitorilor față de 2013.

Romprest, firmă de servicii de salubritate, și-a promovat imaginea pe România TV pentru un volum de audiență de 337 GRP’30 pe targetul comercial, mai mare cu 20% față de aceași perioadă a anului trecut.

O altă firmă de teleshopping, Telemarketing, se află în fruntea listei de publicitate la România TV, cu 320 GRP’30 pe targetul comercial. Telemarketing este, de asemenea, un client nou față de trimestrul I din 2013.

De abia pe locul cinci se află o multinațională („veritabilă”): Unilever, care a acumulat 319 GRP’30 pe targetul comercial, volumul acesta fiind cu 407% mai mare față de anul trecut.

Alte companii care au investit pe România TV: Terapia – 290 GRP’30 pe targetul comercial (creștere de 18,7%), Biofarm – 247 (creștere de 223%), Heineken – 216 (creștere de 155%), Timco – 208 și Reckitt Benckiser – 205 puncte de audiență.

Companiile telecom Orange, Vodafone și Cosmote nu au consumat publicitate pe România TV, în primul trimestru al anului.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii