FacebookTwitterLinkedIn

Volumul de publicitate consumat de Unilever pe Kanal D a fost cu 55% mai mic decât cel din primele trei luni ale anului trecut.

De altfel, din primii 10 clienții publicitari cei mai activi pe Kanal D, șapte au avut bugete mai mici față de trimestrul I din 2013. Pe de altă parte, cinci companii din top 10 au consumat volume de publicitate mai mari de 1.000 de puncte de audiență. Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP), clienții cumpără timpi de publicitate la televiziuni.

Pe cea de-a doua poziție pe lista Kanal D se află Reckitt Benckiser, cu 1.622 GRP’30 pe targetul comercial, în scădere cu 9,1% față de 2013. Următoarele două poziții sunt ocupate de Studio Moderna (scădere de 60,6%) și Procter&Gamble (-16,6%), cu bugete de 1.286, respectiv 1.281 GRP’30 pe targetul comercial.

Alte companii care au derulat campanii pe Kanal D: Beiersdorf AG – 991 GRP’30 target comercial (creștere de 97,4%), L’Oreal – 990 (-28,2%), Ferrero România – 947 (+31,7%), Johnson&Johnson – 837 (+66,1%) și Nestlé – 788 (-34.6%).

Cei 10 mari consumatori de reclame pe Kanal D au acumulat în total un volum de audiență mai mic cu 27,6% față de top 10 din 2013.