FacebookTwitterLinkedIn

Din primii 10 clienți publicitari cu cele mai mari bugete consumate pe Pro TV, în primele trei luni ale acestui an, șapte au avut un consum mai mare pe această televiziune decât în același interval de timp în 2013. Trei multinaționale și-au redus expunerea brandurilor pe Pro TV: Unilever (-18,5%), Studio Moderna (-49,6%) și Procter&Gamble (-18,5%).

[featured-aside] Cosmote ocupă al doilea loc în topul consumului de publicitate la Pro TV, după Unilever. Reclamele operatorului telecom au acumulat 4.508 GRP’30 pe targetul comercial, cu 59% mai mult decât în primul trimestru 2013.

Studio Moderna și Procter&Gamble se plasează pe locurile trei și patru cu 3.952, respectiv 3.677 GRP’30 pe targetul comercial. Pe baza punctelor de audiență clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.

L’Oreal a consumat un buget de 2.992 GRP’30 pe targetul comercial, cu 7,3% mai mare decât în primul trimestru al anului 2013.

Site-ul de anunțuri gratuite Mercador (între timp redenumit OLX.ro) a acumulat un volum de 2.988 GRP’30 pe targetul comercial, pe locul șase în lista clienților Pro TV.

Alți clienți publicitari activi la Pro TV: Reckitt Benckiser – 2.774 GRP’30 pe targetul comercial (creștere de 14,3%), Ferrero România – 2.706 (creștere de 343%), Heineken – 2.693 (+269%) și Beiersdorf AG – 2.643 GRP’30 pe targetul comercial (creștere de 109% față de 2013).