Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cei mai mari clienți outdoor din categoria „Vehicule”, în primul trimestru 2013

outdoor-advertising.gif
Companiile din categoria „Vehicule” au comandat 582 de fețe publicitare firmelor de outdoor, în primul trimestru al acestui an, potrivit monitorizărilor BRAT. Valoarea brută a investițiilor în panotaj pe această secțiune a fost de 480.112 euro (calculat la rate card).

OMV Petrom a comandat 93 de fețe publicitare, reprezentând 78.007 euro (rate card). Este cel mai mare client outdoor în categoria „Vehicule”, în primele trei luni ale anului. Secțiunea cuprinde mesaje de promovare de la producătorii și dealerii de automobile, service și spălătorii auto, stații de benzină, lubrefianți, cauciucuri, cosmetice și piese auto.

MOL România a avut 155 de fețe publicitare în valoare brută de 72.969 euro (rate card), conform studiului „Monitorizarea Investitiilor în Publicitate” (MIP), realizat de BRAT. Prin „față publicitară” se înțelege suportul pe care este afișat mesajul publicitar unic (creativ).

General Motors, importatorul mărcilor Opel și Chevrolet în România, și-a promovat brandurile auto pe 49 de fețe publicitare, cu investiții de 49.260 euro (rate card).

Mercedes Benz a investit în campaniile outdoor 43.778 euro, în timp ce New Kopel Group, firmă specializată în vânzările de automobile second hand, a consumat 33 de fețe publicitare, în valoare de 41.462 euro (rate card).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii