Cautare




, Contributor

Social Media Coordinator

Alte topuri |
|

Cei mai COOL miliardari români

logo_cool_100.JPG
Familia Regală a României a ocupat în 2012 prima poziție în topul celor mai "cool" miliardari.
Gradul de non-răspuns a fost mare, trendsetterii asociind greu ideea de „miliardar” cu factorul cool.

Familia Regală și familia Sturdza au obținut voturi pentru că reprezintă „old money”, averi curate, care înseamnă stil de viață admirabil, aristocratic.

Ceilalți miliardari prezenți în top au fost clasați pentru că sunt vizionări (Talpeș, Sârbu, Țiriac), pentru aparițiile „fashion” (Camelia Șucu), pentru un halou din familie (Porumboiu, de la fiul lui „că a făcut și crescut un asemenea fiu” și Sturdza de la familia veche românească, al cărui nume îl poartă).

Cu toate că mulți dintre trendsetterii români, în acord cu generațiile Y și Z globaliste, au instinct și interese de antreprenori/„teenpreneuri”, modelele lor de succes în afaceri sunt mai degrabă în culturile cu tradiții de consum și nu în zonă „noilor averi din Est” (contrapunct cu modelele culturale din est pe care ei le apreciază îndeobște, parte a tendinței de coolhunting „estalgie”).

Galerie FOTO: Cele mai "cool" 100 de branduri din 2012

În noiembrie 2013, Forbes România lansează cea de-a doua ediție a topului “COOL 100”, un proiect realizat pentru al doilea an consecutiv în urma colaborării cu agenția de coolhunting Antz.

La începutul lunii noiembrie va fi lansată și o aplicație, pe pagina de Facebook a Forbes România, prin intermediul căreia fanii vor putea vota brandurile favorite. Fanii vor putea câștiga, prin tragere la sorți, invitații la Gala "COOL 100", în cadrul căreia va primi un premiu special și brandul cel mai popular printre fanii de Facebook ai Forbes România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii