Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cei mai activi producătorii de lactate în publicitatea TV, în primul semestru 2013

lactate.jpg
Consumul de publicitate TV al principalilor producători de lactate a crescut în prima jumătate a acestui an cu 18% față de aceeași perioadă a anului trecut. Danone România a comandat cel mai mare volum de reclame TV de pe această nișă, dar bugetul de audiență este mai mic cu 7,3% față de 2012. 

Campaniile de publicitate TV comandate în primele șase luni ale acestui an de producătorul de lactate Danone România au acumulat un volum de 9.641 puncte de audiență la nivel urban (Gross Rating Point – GRP), cu 7,3% mai mic față de aceeași perioadă a anului trecut. (Pe baza punctelor de audiență, clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.) Danone rămâne liderul publicității TV pe categoria lactate.

Reclamele Danone s-au văzut pe 26 televiziuni. Cel mai mare buget de audiență a fost livrat de Antena 1: 2.649 GRP’30 all urban. Pe următoarele locuri s-au plasat Kanal D (1297), Antena 3 (881) și Pro TV (810).   

Napolact a derulat campanii care au însumat 5.183 GRP’30 all urban, cu 104% mai mult decât în 2011. Napolact este al doilea mare client publicitar pe televiziune de pe nișa producătorilor de lactate și are cea mai mare creștere procentuală în acest an.

Napolact a plasat reclamele sale pe 31 de televiziuni. Din planul său de media lipsesc televiziunile din grupul Intact. Pro TV a livrat 887 GRP’30 all urban, iar Kanal D, 743 puncte de audiență.

Compania Hochland a acumulat 3.535 GRP’30 all urban, cu 57,2% mai mult decât în 2011. Campaniile s-au derulat pe 19 televiziuni. Cele mai bogate în audiență au fost Pro TV (1.144 GRP’30 all urban), Antena 1 (578) și Kanal D (416).

Alți producători de lactate prezenți cu reclame pe micile ecrane: Albalact – 2.572 GRP’30 all urban (creștere de 40%), Covalact – 2.165 (scădere de 6,2%), Dorna Lactate (1.489) și Delaco (865).

Noul intrat pe terenul publicității este Lactag, producător din județul Argeș, care a consumat 1.473 GRP’30 all urban. Acesta deține gama de produse Lactag. Campaniile Lactag s-au văzut pe patru televiziuni ale grupului Intact, pe TVR 1, TVR 2, B1 TV, Realitatea TV și România TV.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii