Cautare




, Contributor

Tech |
|

Cea mai mare transformare din istoria Logitech: Dezvoltatorul IT se rebranduiește

Compania IT&C Logitech a anunțat adoptarea unei noi imagini, după un lansarea proces de rebranding.
Logitech KeysToGo

„Brandul reflectă noua viziune a companiei printr-o paletă de culori proaspete şi un logo reconceput. Un nou brand va fi creat pentru cele mai noi categorii de produse: Logi”, anunță oficialii companiei.

În prezent, Logitech se află în proces de schimbare a identităţii de brand, iar în următorul an, produsele companiei vor fi pe piață în „noile culori îndrăzneţe şi design-uri simple”.

„Procesul de rebranding a Logitech a început cu ceva timp în urmă prin crearea de produse care îmbină design-ul şi tehnologia, oferind experienţe incredibile pentru utilizatori”, a precizat Bracken Darrell, CEO şi preşedinte Logitech.

„Am organizat o echipă de design redutabilă, condusă de Alastair Curtis. Design-ul este, de acum, în centrul a tot ceea ce facem. Atenţia pe care o dăm acestuia transcede clasica definiţie. Pentru noi, design-ul reprezintă o îmbinare a tehnologiei avansate cu strategia de business şi insight-urile venite de la utilizatori”, mai declară CEO-ul companiei.

Ca parte a reinventării brand-ului, numele Logi va însoţi produse selecţionate în categoriile existente, iar câteva suprize sunt aşteptate în noile categorii.

Înfiinţată în 1981, Logitech International este o companie elveţiană listată la SIX Swiss Exchange (LOGN) şi la Nasdaq Global Select Market (LOGI). Compania este cunoscută în special pentru periferice pentru calculatoare pe care le produce și comercializează.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii