Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Cea mai mare schimbare de strategie din istoria Coca-Cola: Coca-Cola, Coca-Cola Zero și Coca-Cola Lime vor fi reunite sub brandul iconic Coca-Cola

Din acest an, Coca-Cola, Coca-Cola Zero și Coca-Cola Lime se reunesc sub brandul iconic Coca-Cola, având de acum în comun - pe lângă gustul unic - designul ambalajului, inconfundabila culoare roșie și aceeași strategie de promovare.
Coca-Cola

Consumatorii pot acum să aleagă mai ușor varianta preferată, aportul caloric potrivit stilului lor de viață și ambalajul ideal pentru fiecare ocazie de consum, pentru că fac parte toate din „familia” Coca-Cola.

Beneficiile distinctive ale celor trei variante Coca-Cola disponibile în România vor fi evidențiate la nivelul ambalajului. În plus, Coca-Cola Zero, varianta fără zahăr și fără calorii, precum și ambalajele mai mici ale tuturor variantelor Coca-Cola, se vor bucura de o mai mare expunere, venind astfel în întâmpinarea preocupării consumatorilor pentru un stil de viață echilibrat.

„Ne-am dorit să readucem consumatorii în centrul strategiei noastre și să le oferim acestora posibilitatea de a se bucura în continuare de gustul unic Coca-Cola, alegând opțiunea cea mai potrivită pentru stilul lor de viață. Suntem privilegiați pentru că brandul Coca-Cola este unul dintre cele mai iubite din lume, însă considerăm că acest lucru ne responsabilizează, în egală măsură, să le oferim consumatorilor posibilitatea de a face alegeri informate pentru ei și familiile lor.” – a declarat Nicoleta Eftimiu, Director de Marketing Coca-Cola România şi Moldova.

Această nouă abordare extinde capitalul de imagine al brandului Coca-Cola la nivelul întregului portofoliu.

Prin sloganul „O nouă imagine, aceeași senzație unică. Alege-ți Coca-Cola preferată!”, consumatorii sunt invitați să aleagă dintre diferitele variante ale băuturii preferate, nu dintre diferite băuturi.

Campania care va susține cea mai mare schimbare de strategie din istoria Coca-Cola va avea componente puternice de in-store, OOH, digital și TV.

VEZI AUDIENȚELE ÎN PRIME TIME ALE TELEVIZIUNILOR DE FILME ÎN ANUL 2016

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii