„Primul an de publicitate” este un volum despre începuturile unei industrii necunoscute în România, despre oamenii care au avut curajul și energia de a porni de la zero într-un domeniu pe care nu-l cunoșteau.
Cartea semnată de senior editorul Forbes Romania, Petre Barbu, cuprinde 13 interviuri cu primii antreprenori români, care au înființat agenții de publicitate la începutul anilor ’90: Radu Florescu (Saatchi&Saatchi), Cristian Burci (Graffiti), Bogdan Enoiu (Clip), Adrian Drăghici (RomKU), Veronica Savanciuc (Plus Advertising), Mihail Vârtosu (Grey), Dragoș Grigoriu(Tempo), Mihaela Rus (Vitrina Advertising), Alexandru Doru Spătaru (Graffiti Bulgaria), Gabriel Faflei (Monopoly Media), Ioana și Ștefan Iordache (Target Advertising) și Teddy Dumitrescu (Focus Advertising). Cu toţii şi-au dezvăluit întâmplările amuzante, emoțiile şi spaimele lor de început în interviurile realizate de senior editorul Forbes. Astfel, se conturează o poveste inedită nu doar despre publicitate, ci şi despre România anilor ’90. Lansarea cărții „Primul an de publicitate” (editura Tandem Media) va avea loc pe 11 decembrie la sediul IAA România (International Advertising Association), în prezența autorului şi a celor 13 interlocutori.
Cartea poate fi comandată la 0741.011.500 sau la office@editura-tandem.ro, office@editura-tandem.ro sau la telefon 0741 011 500.