Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Auto |
|

Ce vor clienții de la autovehiculele conectate

Clienții vor de la autovehiculele conectate siguranță (84%), managementul autovehiculului (78%) și servicii de tip „customer care” și „aftersales” (72%), într-un top trei al motivelor pentru care aceștia sunt interesați de acest tip de mașini, potrivit unui studiu publicat de compania de consultanță și management Capgemini, la târgul de automonile IAA Frankfurt, informează Media Expres.
studiu automobile conectate

Un procent de 47% dintre respondenții studiului au declarat că deja folosesc elemente de conectivitate în mașinile pe care le dețin, sau ar vrea să facă acest lucru în următoarea mașină pe care o vor deține. Dintre cei interesați, 80% au declarat că caracteristicile conectivității mașinii va fi relevantă pentru decizia de cumpărare.

Procentul celor care cumpără branduri premium de automobile și care au fost interesați de conectivitate a fost mai mare (84%) față de cei care cumpără vehicule populare (79%) dar apropierea celor două cifre demonstrează că asocierea conectivității cu categoriile premium de vehicule este pe punctul să dispară.

VEZI TOPUL CELOR MAI PROMOVATE MĂRCI DE AUTOMOBILE ÎN PRINT!

Piețele emergente arată un interes particular de puternic în ce privește vehiculele conectate dar motivul principal este dorința de a-și conecta smartphone-ul la sistemul de entertainment al autovehiculului, ceea ce nu este foarte atractiv pentru producătorii de automobile și echipamente auto.

Una dintre cele mai importante descoperiri ale studiului realizat la jumătatea acestui an la nivel internațional a fost că majoritatea clienților sunt de acord să permită accesul la datele lor personale în condițiile pe care ei le consideră potrivite, deși economiile emergente au un mai mare grad de disponibilitate pentru dezvăluirea datelor personale. Regula este valabilă pentru toate categoriile demografice studiate.

VEZI CELE MAI PROMOVATE MĂRCI AUTO ÎN ONLINE!

Studiul realizat de Capgemini se numește „The Selfie Experience Cars Online 2015” și face parte dintr-o serie de studii anuale dedicate automobilelor conectate, inițiată în urmă cu 16 ani.

Studiul a fost realizat în iunie 2015 SUA, Brazilia, Marea Britanie, Germania, Franța, India și China pe un eșantion de 7.553 de clienți care plănuiau să cumpere sau să închirieze o mașină în următoarele 12 luni. Studiul a fost realizat în colaborare cu compania de consultanță FreshMinds.

VEZI TOPUL CELOR MAI PUTERNICI OAMENI DE MARKETING DIN ROMÂNIA – EDIȚIA 2015!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii