Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Ce tipuri de băuturi spirtoase preferă regiunile istorice

KV_Alexander.JPG
Sunt câteva tipuri de băuturi spirtoase care sunt preferate, în mod particular, de unele regiuni ale ţării. Cine sunt cei care preferă brandy, whiskey sau vodca?

Brandy se consumă în toată ţara, iar în ceea ce priveşte vodca se observă o creştere a consumului în estul ţării, în special în nordul Moldovei, spune Bogdan Anghel, marketing manager Alexandrion. “Whisky este încă la început, iar consumul se regăseşte în aglomerările urbane unde canalul Horeca cât şi lanţurile internaţionale de retail sunt extrem de importante”, mai spune el.

De altfel, produsul cu volumele cele mai mari din portofoliul Alexandrion Grup este băutura tip brandy Cava D’Oro.

În ceea ce priveşte vodca, Bogdan Anghel spune că Alexander Vodka era deja „vedetă”  în Iaşi, cel mai mare consum înregistrându-se în zona Moldovei, iar în această zonă poate fi deasemenea inclusă şi Republica Moldova. „În Transilvania, se consumă foarte bine varianta lemon: Alexander Lemon are o concentraţie alcoolică mai scăzută şi conţine suc de lămâie, ceea ce o transformă într-o băutură alcoolică uşoară, cu un gust aparte”, mai explică Bogdan Anghel.

Cu toate că piaţa băuturilor spirtoase nu are o evoluţie foarte bună în ultima vreme, Alexandrion a început o campanie de comunicare intensă pentru brandul Alexander, care a intrat in portofoliul Alexandrion Grup inca din 2004.

„Prin  programe de distribuţie complexe şi activităţi promoţionale, Alexander Vodka a devenit astăzi vodca numărul trei din România, fiind devansată de Stalinskaya (lider de piaţă) şi Scandic. În decursul timpului, Alexander Vodka a fost îmbunătăţită constant, atât ca produs cât şi ca packaging, devenind astfel băutura preferat a noului TSAR”, mai precizează Bogdan Anghel.

De altfel, consumatorii acestzui tip de vodcă sunt preponderent bărbaţi cu vârste curpinse între 30 – 46 de ani, cu venituri peste medie şi cu o viaţă socială activă.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii