FacebookTwitterLinkedIn

Pe 1 decembrie 1995, Adrian Sârbu, Ion Țiriac și Ronald Lauder, fondatorul CME, lansau la București canalul de televiziune Pro TV. A fost momentul în care s-a născut nu doar o televiziune comercială, ci a fost pusă piatra de temelie a pieței TV în România.

Pro TV a influențat major și piața autohtonă de publicitate. Adrian Sârbu se numără printre pionierii publicității din România, el operând în anii ’90 și licența rețelei internaționale de publicitate Young&Rubicam.

Ștefan Iordache, COO Leo Burnett România, vorbește despre rolul lui Adrian Sârbu în publicitatea românească.

Forbes: Ce a însemnat Adrian Sârbu pentru dezvoltarea pieței de publicitate din România?

Ștefan Iordache: Adrian Sârbu a inventat și a reinventat continuu media, ca produs și ca mod de operare al companiei. A lansat jurnaliști pe care i-a promovat și i-a transformat în vedete, a „inventat” vedete pe care le-a transformat în branduri.

Forbes: Cum l-ați caracterizat prin trei cuvinte pe omul de afaceri Adrian Sârbu?

Ștefan Iordache: Viziune, energie, charismă.