Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Ce spune Ștefan Iordache (Leo Burnett) despre Adrian Sârbu

Stefan Iordache.jpg
Adrian Sârbu a demisionat din fruntea Central European Media Enterprises (CME), compania americană ce operează în România grupul de televiziuni Pro TV S.A. Cum îl caracterizează oamenii de publicitate pe fondatorul televiziunii moderne în România?

Pe 1 decembrie 1995, Adrian Sârbu, Ion Țiriac și Ronald Lauder, fondatorul CME, lansau la București canalul de televiziune Pro TV. A fost momentul în care s-a născut nu doar o televiziune comercială, ci a fost pusă piatra de temelie a pieței TV în România.

Pro TV a influențat major și piața autohtonă de publicitate. Adrian Sârbu se numără printre pionierii publicității din România, el operând în anii ’90 și licența rețelei internaționale de publicitate Young&Rubicam.

Ștefan Iordache, COO Leo Burnett România, vorbește despre rolul lui Adrian Sârbu în publicitatea românească.

Forbes: Ce a însemnat Adrian Sârbu pentru dezvoltarea pieței de publicitate din România?

Ștefan Iordache: Adrian Sârbu a inventat și a reinventat continuu media, ca produs și ca mod de operare al companiei. A lansat jurnaliști pe care i-a promovat și i-a transformat în vedete, a „inventat” vedete pe care le-a transformat în branduri.

Forbes: Cum l-ați caracterizat prin trei cuvinte pe omul de afaceri Adrian Sârbu?

Ștefan Iordache: Viziune, energie, charismă.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii