Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Ce spune Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) despre Adrian Sârbu

radu_Florescu_8036.jpg
Adrian Sârbu a demisionat din fruntea Central European Media Enterprises (CME), compania americană ce operează în România grupul de televiziuni Pro TV S.A. Cum îl caracterizează oamenii de publicitate pe fondatorul televiziunii moderne în România?

Radu Florescu, fondatorul grupului de comunicare Centrade Saatchi&Saatchi

Forbes: Ce a însemnat Adrian Sarbu pentru dezvoltarea pieței de publicitate din România?

Radu Florescu: Adrian Sârbu a fost un important pionier al industriei de publicitate și de media din România. Puțini au avut viziunea lui, privirea de ansamblu și motorul de a conduce această industrie tot înainte. Când majoritatea se gândeau la ziua de azi, Adrian se gândea deja la demisia lui după ce a atins ceea ce a vrut să facă.

Forbes: Cum l-ați caracteriza prin trei cuvinte pe omul de afaceri Adrian Sârbu?

Radu Florescu: Vizionar, o persoană cu un mare charm, corect.

Citește și opiniile lui Lucian Georgescu (GAV Advertising) despre Adrian Sârbu.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii