Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Ce spune Mihaela Nicola (The Group) despre Adrian Sârbu

50 influente: MIHAELA NICOLA
Adrian Sârbu a demisionat din fruntea Central European Media Enterprises (CME), compania americană ce operează în România grupul de televiziuni Pro TV S.A. Cum îl caracterizează oamenii de publicitate pe fondatorul televiziunii moderne în România?

Pe 1 decembrie 1995, Adrian Sârbu, Ion Țiriac și Ronald Lauder, fondatorul CME, lansau la București canalul de televiziune Pro TV. A fost momentul în care s-a născut nu doar o televiziune comercială, ci a fost pusă piatra de temelie a pieței TV în România.

Pro TV a influențat major și piața autohtonă de publicitate. Adrian Sârbu se numără printre pionierii publicității din România, el operând în anii ’90 și licența rețelei internaționale de publicitate Young&Rubicam.

Mihalea Nicola, CEO The Group, vorbește despre rolul lui Adrian Sârbu în publicitatea românească.

Forbes: Ce a însemnat Adrian Sârbu pentru dezvoltarea pieței de publicitate din România?

Mihalea Nicola: Adrian Sârbu este „gigantul” care ne-a învățat că succesul se construiește cu pași mici, delicați, dar mereu îndrăzneți, mereu consecvenți, spre departe. El este acela care a educat jucătorii din publicitate despre modelele de lucru internaționale, despre rigoare, despre negocierea care poate avea cel mai des deznodământ de tip win-win-win pentru toți cei implicați (client-agenție-stație de televiziune). El și companiile sale au constituit mereu modelul, sursa de inspirație și nivelul ștachetei. Nivel pe care doar el a știut să-l depășească, de fiecare dată.

Forbes: Cum l-ați caracteriza prin trei cuvinte pe omul de afaceri Adrian Sârbu?

Mihaela Nicola: Viziune, promisiuni împlinite.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii