Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Ce spune Bogdan Naumovici (23 Communication Ideas) despre Adrian Sârbu

Bogdan_Naumovici.jpg
Adrian Sârbu a demisionat din fruntea Central European Media Enterprises (CME), compania americană ce operează în România grupul de televiziuni Pro TV S.A. Cum îl caracterizează oamenii de publicitate pe fondatorul televiziunii moderne în România?

Bogdan Naumovici, director de creație 23 Communication Ideas.

Forbes: Ce a însemnat Adrian Sârbu pentru dezvoltarea pieței de publicitate din România?

Bogdan Naumovici: Cred că Adrian Sârbu și trustul PRO au fost definitorii pentru publicitatea din Romania, mai exact pentru ce a însemnat profesionalizarea media buying-ului și media planning-ului. Introducerea și apoi acceptarea unanimă a leadershipului de audiență ca măsură a performanței, ingeniozitatea adecvării la atât de multe și diferite grupuri țintă, viziunea care a condus la cel mai puternic grup de televiziune, cel mai puternic grup digital sau crearea primelor produse transmedia, toate i se datorează aproape nemijlocit lui Adrian Sârbu.

Dincolo de ce înseamnă partea de media a publicității, am avut șansa să-l am client pe Adrian Sârbu „pe partea” de creație. Și am întâlnit un om creativ, dar cu picioarele adânc înfipte în realitate, cu fler, carismă și fără pic de bullshit. Un om care și-a asumat deplin conștient toate gesturile care au creat liderul PRO de astăzi.

Forbes: Cum l-ați caracterizat prin trei cuvinte pe omul de afaceri Adrian Sârbu?

Bogdan Naumovici: Viziune, carismă, leadership.

Citește și opiniile lui Ștefan Iordache (Leo Burnett) despre Adrian Sârbu

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii