Cautare




, Contributor

DWF

AdNews |
|

Ce spune agenția de marketing online după un audit PPC

Dacă te promovezi online prin Google Ads și/sau Facebook Ads vei avea nevoie de un audit al contului realizat de o agenție specializată pentru acest tip de strategie. În urma auditului PPC o agenție de marketing online îți arată unde greșești și ce realizezi bine. Mai jos ai câteva ponturi pe care să le urmărește aceasta:

  • 1. Tracking-ul

Printre primele elemente pe care le verifică este tracking-ul, dacă și cum este setat. Astfel, vede dacă codul de urmărire din Google Ads sau Facebook Ads este prezent pe site.

 

  • 2. Conversiile

Al doilea pas al unui audit PPC este legat de conversii. Agenția de marketing online analizează dacă sunt setate elementele de conversie și ce acțiuni de conversie sunt setate pentru a se asigura că sunt relevante.

 

  • 3. Google Analytics

Verifică dacă Google Analytics este legat de fiecare cont de management PPC. Cu ajutorul acestuia vei putea analiza activitatea clienților pe site-ul tău după un clic sau o afișare pe anunț.

 

  • 4. Excluderile de IP

Unul dintre cele mai rapide câștiguri la efectuarea unui audit PPC este excluderea adreselor IP interne. Se analizează dacă sunt excluse IP-urile de la PC-urile angajaților tăi.

 

  • 5. Setările campaniilor PPC

Un alt element important și care influențează evoluția campaniilor este setarea campaniilor. Se analizează dacă lipsește ceva, dacă este ceva în plus pentru fiecare tip de campanie, anunț, reclamă afișată.

 

  • 6. Audiența

Tu vrei să ajungi la un anumit tip de client sau produsele și serviciile tale se adresează doar unui anumit tip de client. Agenția va analiza dacă și cum ai realizat această targetare a audienței.

 

  • 7. Organizarea

O agenție marketing online verifică cum ai organizat anunțurile. Spre exemplu: după numele campaniei, numele ad group-urilor, etichetele, tema campanie etc.. În acest fel vei putea mult mai ușor să analizezi, să ai o mai mare transparență, o raportare mai ușoară și capacitatea de a o arăta și altor persoane cu care colaborezi.

 

  • 8. Campania de cuvinte (Keywords)

Pentru fiecare campanie de Keyword se verifică dacă nu exista conflicte între ad group-uri, dacă sunt adăugate cuvinte negative, dacă mai sunt și alte cuvinte pe care trebuie să le adaugi etc.

 

  • 9. Scorul de calitate

Acesta este „o estimare a calității anunțurilor, cuvintelor cheie și a paginilor de destinație”. Fiecărui cuvânt cheie i se acordă un scor pe o scară de la 1 (cel mai slab) la 10 (cel mai bun). Scorul de calitate este important, deoarece are un impact semnificativ asupra eficienței campaniilor PPC.  

 

  • 10. Targetarea

Este legată de audiență, dar se referă și la momentul afișării (când se dorește să se afișeze anunțul), locul afișării (unde să se afișeze, pe ce site-uri), URL-ul afișat, extensiile utilizate etc.

 

Toate aceste îți vor influența în mod pozitiv sau negativ fiecare promovare PPC. Așa că, ai nevoie la un moment dat ca o agenție să îți verifice campaniile, adică să îți realizeze un audit PPC. Pe lângă cele enumerate mai sus sunt și alte elemente de care trebuie să ții seama. O agenție de marketing online îți va expune tot ce ai nevoie și unde trebuie să remediezi problema în urma unui audit.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii