Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Ce noutăți a adus BlaBlaCar la IM World 2015

Platforma de ridesharing de lungă distanță, BlaBlaCar a primit recent o investiție de 200 de milioane de dolari, devenind astfel unul dintre cele mai bine finanțate start-up-uri din Europa.
BlaBlaCar

BlaBlaCar a crescut seminificativ în utlimii ani. Mai precis, în prezent are 20 de milioane de membri și s-a extins în 19 țări, iar în acest an a ajuns și pe piețele din România, India, Mexic, Ungaria, Serbia și Croația. Compania are peste 300 de angajați și 12 birouri în lume.

„În doi ani platforma de ridesharing a economisit 500.000 de tone de petrol, ceea ce înseamnă suficient de multă energie încât ar putea lumina orașul Los Angeles pentru un an”, a spus Istavan Haidekker, country manager în Ungaria, România, Croația și Serbia.

El a explicat că oamenii preferă să călătorească prin intermediul BlaBlaCar pentru că este o soluție mai ieftină. „Folosind BlaBlaCar, pasagerii au posibilitatea de a alege cu cine și când doresc să călătorească. Autenticitatea și onestitatea pasagerilor fiind garantată de feedback-ul primit în urma călătoriilor anterioare, iar pentru mai multă siguranță atât numerele de telefon cât și adresele de e-mail ale utilizatorilor sunt verificate în prealabil”, a mai spus Istavan Haidekker.

În opinia sa, conceptul de a călători în comun este o „piatră de temelie” în cadrul comunității BlaBlaCar. El a mai spus că pentru a se asigura că acest principiu este respectat, iar conducătorii auto nu caută să obțină profit, platforma de ridesharing recomandă un preț per pasager pentru fiecare călătorie în parte. „Similar modului în care împărțim cheltuielile cu prietenii și familia noastră”, a subliniat Istavan Haidekker.

Aproximativ 60% dintre membrii care au descoperit BlaBlaCar în calitate de șoferi au devenit, între timp, pasageri, ceea ce înseamnă că oamenii care înainte alegeau să meargă cu mașina, acum împart costurile cu alți membri, potrivit reprezentantului companiei.

Conform spuselor sale, acest mod de a călători este cu 75% mai sigur, pentru că atunci când un șofer are pasageri în mașină, acesta devine mai responsabil și respectă regulile de circulație.

„Dacă vă gândiți că acest serviciu este dedicat în special studenților, vă înșelați. Am observat că vârsta medie a utilizatorilor, în România, este de 31 de ani”, a punctat Istavan Haidekker.

Mai mult, reprezentantul BlaBlaCar a anunțat că, în prezent, compania construiește o echipă pe plan local, astfel că cei interesați pot aplica la un job pe site-ul oficial.

BlaBlaCar creează o rețea de transport globală, cu o comunitate de încredere a conducătorilor auto și pasagerilor. În fiecare trimestru, peste 10 milioane de membri BlaBlaCar fac ridesharing, iar media unei călătorii este aproximativ 342 km.

BlaBlaCar a fost înfiinţată în 2006 de către Frédéric Mazzella, CEO, Francis Nappez, CTO şi Nicolas Brusson, COO. La ora actuală, BlaBlaCar activează în Benelux, Croaţia, Franţa, Germania, India, Italia, Marea Britanie, Mexic, Polonia, Portugalia, România, Rusia, Serbia, Spania, Turcia, Ungaria şi Ucraina.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii