Cautare




, Contributor

Imobiliare |
|

Ce magazine vor fi în centrul comercial Promenada, inaugurat pe 17 octombrie

101108_330_Exterior_rendering_front_600x600.jpg
Centrul comercial ce a necesitat o investiție de 130 de milioane de euro este proiectat de o companie românească de arhitectură.

Execuția proiectului realizat de compania românească de arhitectură B23T a fost atribuită de către dezvoltator, compania austriacă Raiffeisen evolution, la sfârșitul anului 2011, constructorului austriac Strabag, în calitate de antreprenor general.

Construcția este realizată pe șase niveluri. Primele două etaje subterane ( -3 și -2) vor fi destinate parcării, restul de patru niveluri (din demisol și până în etajul 2) găzduind zona comercială a Promenadei cu o suprafață închiriabilă de 35.000 de mp. În total, Promenada va oferi un număr de 1.300 de locuri de parcare.

Când îl întrebi dacă hub-ul de clădiri de birouri dezvoltat în ultimii ani în zona stației de metrou Aurel Vlaicu va contribui în mod decisiv la rezultatele mallului Promenada, centru comercial ce va inaugurat, în octombrie 2013, lângă clădirea office Sky Tower (dezvoltată tot de Raiffeisen evolution și vândută către Raiffeisen Property International), Markus Neurater (foto), managing director și purtător de cuvânt al Raiffeisen evolution spune că zona office reprezintă un avantaj, dar nu o condiție esențială a succesului.

GALERIE FOTO: Bucureștiul din Sky Tower, cea mai înaltă clădire din Capitală

”Este o sinergie între office și mall, dar noi am gândit acest centru ca fiind adresat în primul rând zonei rezidențiale din jur, în care puterea de cumpărare este mai mare decât în alte părți ale Bucureștiului și, în afară de Băneasa Shopping City, nu mai există alt centru comercial în zonă”, spunea anul trecut, în exclusivitate pentru forbes.ro,Markus Neurater.

Și pentru că a venit vorba despre mallul din Băneasa, directorul de la Raiffeisen evolution spune că Promenada nu va concura decât parțial cu acest centru comercial.  ”Noi avem un tip diferit de mall. În primul rând, în jurul nostru se află mai mult de 100.000 de metri pătrați de spații de birouri și Promenada e aproape de metrou. Nu va fi genul de mall în care oamenii se duc în weekend și să-și facă cumpărăturile pentru toată săptămâna”, explica, în cadrul interviului de anul trecut acordat forbes.ro,  Markus Neurater.

Fonduri europene pentru amenajarea lacurilor Tei şi Floreasca

La demisol vor fi concentrate atat zona de servicii oferite de centrul comercial, cat și o parte dintre cei mai importanți chiriași aparținând unor industrii variate. Dintre retailerii care își vor desfășura activitatea pe acest nivel pot fi amintiți: Autograf (papetărie), supermarketul Billa, Baby’s Boutique, Cărturești, Christian Tour, Corelli, Credit Europe Bank, Deco In (decorațiuni), Deichmann, Deluxe Cards, DM Drogerie Markt, Eco Clean (curatatorie ecologica), Flanco, Florens, Germanos, Hervis, Inmedio, JPB Cigars, Lego, Murano, Nobilis (mobilier și decorațiuni), Noriel, Oliviers&Co, Optiblu, Peek & Cloppenburg (primul nivel), Penti, Plant Univers, Pink & Blue (galerie multibrand pentru copii), Raiffeisen Bank, Simona’s Cookshop, Spazio Caffe, Vodafone, Salon Yvonne (centru de înfrumusețare), Textura, Wine Boutique. La acest nivel vor funcționa, în premieră pentru România, magazinul mono-brand LEGO, binecunoscutul retailer internațional Tchibo cu un concept deosebit cuprinzând o cafenea și un magazin care va comercializa pe lângă cafea și espressoare, articole de îmbrăcăminte și decorațiuni interioare, primul magazin Seven Sins (lenjerie) și un magazin pentru copii, Superkidz.

Parterul centrului comercial va găzdui retaileri de renume, printre aceștia numărându-se: Be Nat (gastronomie bio), Beautik, Berska, Bijou Brigitte, Body Shop, C&A (primul nivel), Cacharel, Calzedonia, Cellini, Chic Ville, Cielo Venezia, Douglas, Ecco, Help Net, H&M (primul nivel), Il Passo, Intimissimi, Yves Rocher, MAC, Massimo Dutti, Musette, Musette Man, Oysho, Pandora, Paul, Peek & Cloppenburg (al doilea nivel), Promod, Roberto Bravo, Sabon, Sephora, Starbucks, Stradivarius, Swarovski, Zara și Zara Home.

City Point, un nou ansamblu rezidenţial în cartierul Aviaţiei

Legătura cu primul etaj al centrului comercial se face atât prin cele două noduri centrale prevăzute cu scări rulante și lifturi, dar și prin conexiunile verticale realizate direct în spațiile marilor chiriași-ancoră. La primul etaj vor funcționa alături de retaileri consacrați cum ar fi: Adidas, All Shoes, Apple printr-un premium reseller, C&A (al doilea nivel), Depot 96, D’S Damat, Enzo Bertini, Fifth Avenue, H&M ( al doilea nivel), Humanic, Intersport, Killtec, Marchezzi (încălțăminte), Peek & Cloppenburg (al treilea nivel), Petit’s, Prelude (lenjerie), Primigi, Samsonite, Stefanel, Tommy Hilfiger, The North Face, U.S Polo Assn și o serie de magazine-boutique ce vor oferi clienților o gamă variată de produse: Contesinna (modă high-end pentru copii), Bottega delle Scarpe (încălțăminte italiană), Hullber (fashion high-end pentru bărbați), Pretty Balerinas (încâlțăminte și accesorii pentru femei).

Realizarea ultimului nivel din Promenada a reprezentat una din marile provocări pentru arhitectul proiectului. Spațiul a fost separat în două zone. Cea acoperită va găzdui o sală de fitness, o zonă de entertainment, dar și zona de food-court a centrului comercial. Aici clienții vor putea opta între oferta diversificată a serviciilor rapide de servire furnizate de Chopstix, Cuptorul cu lemne, Deliciul Cartofilor, KFC, Lasafi, McDonald’s, Scandia Sibiu, Imbiss Grill și cea a unor restaurante a la carte, cu specific gastronomic variat, cum ar fi Fish Company, Gurmanderie, La Fattoria sau Oliva. Consumatorii vor avea, de asemnea, posibilitatea de a savura o cafea bună, însoțită de un desert special, toate acestea într-o ambianță deosebită oferită de nume precum Costadoro Caffe, Filicori, Terra Cafe sau Venchi. Copiii vor beneficia, la rândul lor, de un loc de joacă modern, dezvoltat după ultimele tendințe în materie de către Gymboland, un alt chirias important al proiectului.

The Advisers/ Knight Frank: Pipera, 33% din închirierile office în T2 2013

Atmosfera deosebită a zonei este completată de lumina naturală ce se revărsa din luminatoarele spectaculoase construite la acest ultim nivel. Tehnologia utilizată pentru execuția luminatoarelor este identică cu cea folosită în realizarea stadionului Allianz Arena din München.

Cea de-a doua zonă a ultimului nivel din Promenada va funcționa ca o grădină în aer liber, în perioada sezonului cald. Dezvoltată pe o suprafață de peste 7.000 de mp, terasa din Promenada va fi locul unde fiecare categorie de clienți își va putea alege propria zonă de relaxare: cafenelele, zona de evenimente destinată proiecțiilor de film, teatrului sau concertelor, zona de joacă pentru copii, colțul adolescenților, generoasele spații verzi amenajate în stilul unei grădini japoneze și piațeta din jurul fântânii arteziene, toate acestea se vor afla la dispoziția vizitatorilor centrului comercial. În perioada de iarnă terasa va funcționa ca patinoar în aer liber, iar în preajma sărbătorilor de iarnă vor fi organizate târguri de Crăciun, evenimente ce vor încerca să aducă la București atmosfera boemă a marilor târguri din capitalele europene.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii