Cautare




, Contributor

OrangeVoice |
|

Ce înseamnă Orange pentru români?

Orange s-a poziționat radical diferit încă de la început, comunicând cu clienții printr-un limbaj simplu și prietenos și oferind produse și servicii inovatoare, care au redefinit piața de comunicații mobile, afirmă Mirela Bosoi, Head of Brand and Communication Orange.
MirelaBosoi

Orange este un brand optimist și luminos, care crede într-un viitor mai bun, într-o lume în care tehnologia de ultima oră îi ajută pe oameni să comunice mai mult și să fie mai aproape de tot ceea ce este important pentru ei. De aceea, misiunea noastră este să oferim clienților servicii simple și ușor de folosit, care au la bază setul de valori prin care brandul interactionează cu publicul.

Orange este surprinzător, dinamic, prietenos, deschis, onest, inovator, de încredere și responsabil. Iar aceste valori se regăsesc în acțiunile noastre.

  • Cum ați evoluat? Care ar fi cele mai importante evenimente, lansări, campanii de comunicare?

France Telecom a ajuns în România în 1997, când a lansat MobilRom. Ulterior, în 2002, în urma unui proces de rebranding, compania a devenit Orange. Am devenit lideri de piață la scurt timp după lansare și suntem și acum, 12 ani mai târziu, operatorul de telefonie mobilă preferat de cei mai mulți români.

Orange a fost mereu un deschizător de drumuri – încă de la lansare am oferit clienților taxarea la secundă, un diferențiator important față de competiție, care taxa la minut. În 2004 am lansat tehnologia EDGE, o premieră pentru România, dar și Europa. Orange a fost primul operator care a lansat un program de loialitate, serviciile de roaming, serviciile multimedia și a introdus etichetele ecologice pentru telefoane. Tot în premiera a fost introdus și serviciul HD voice, care oferă un nou standard al comunicării mobile – sunetul de înaltă definiție. În 2006 am lansat serviciile 3G, pentru ca în anul următor să facem un alt pas în dezvoltarea rețelei de broadband, prin introducerea tehnologiei 3G+. La sfârșitul anului trecut am lansat serviciile 4G și suntem într-un amplu proces de consolidare a acestora la nivel național, deoarece ne dorim ca, în cel mai scurt timp posibil, clienții noștri să aibă acces la tehnologia de ultimă generație.

Având în vedere schimbările pe care le aduce tehnologia în viața noastră, în 2011 Orange a lansat la nivel internațional o nouă semnatură de brand – today changes with Orange – prin care promite să simplifice experiența digitală a clienților săi prin dezvoltarea continuă de servicii inovatoare, accesul la telefoane de ultima generație și asistență în utilizarea noilor tehnologii.

Și în ceea ce privește campaniile de comunicare, Orange a fost mereu în avangardă, aducând un suflu nou în publicitatea românească. Deși activăm pe o piață foarte dinamică, cu multe provocări, am reușit ca în toți acești ani să ne păstrăm viziunea și să venim de fiecare dată cu ceva proaspăt și surprinzător. Campaniile Orange sunt recunoscute pentru calitatea execuției și muzica memorabilă, dar cred că oamenii sunt impresionați și de emoția și optimismul pe care acestea le transmit. Cea mai mare parte a campaniilor noastre sunt dezvoltate în România, iar multe dintre ele sunt preluate de colegii noștri din alte țări. Primim multe aprecieri din partea clientilor noștri dar, in acelasi timp, suntem mereu atenți și la observațiile lor pentru că din asta învațăm cum să devenim mai buni în ceea ce facem.

În ultimii ani, amploarea pe care a luat-o mediul digital ne-a lărgit și mai mult orizontul, astfel că proiectele de comunicare au căpatat alte dimensiuni, aducând în atenția publicului experiențe care până mai ieri păreau de neimaginat: am scris mesaje pe cer, am readus la viață mamuții de la Muzeul Antipa, iar anul trecut, cu ocazia festivalului George Enescu, peste 700 de oameni au putut dirija în pasajul Universității o orchestră interactivă aflată la distanță, prin intermediul internetului.

Anul acesta am organizat 4G Discovery tour, o caravană de amploare care a străbătut timp de 2 luni principalele orașe din țară, pentru a aduce tehnologia 4G mai aproape de oameni. Toți cei care au vizitat această caravană au putut testa beneficiile internetului de mare viteză într-un mod special – jucând fotbal interactiv cu jucători aflați în alt oraș sau dirijând de la distanță orchestra digitală cu ajutorul tehnologiei Kinect și a vitezelor 4G. Pe lângă acestea, toți vizitatorii s-au întrecut la bowling, proba de viteză, pinball sau hochei pe platforme multiscreen.

  • Care sunt cele mai importante evenimente susţinute de Orange în România?

Orange se implică în foarte multe evenimente din sport, muzică sau film, dar și din educație sau cultură.

De-a lungul anilor, Orange a oferit publicului concerte de excepție, cu tineri artiști în plină ascensiune, precum Mika, Sophie Elis Bextor, Akon, Sugababes, Duffy, Jessie J sau Hurts. În 2011 am lansat Summer Well – un festival ca o vacanță, care se desfașoară în fiecare vară pe Domeniul Știrbey unde, timp de două zile, pe langă concerte live cu cele mai importante trupe ale momentului, participanții au la dispoziție expoziții de artă, proiecții video și alte evenimente inedite, totul într-o atmosferă de neegalat. Încă de la inceput ne-am dorit ca Summer Well să ofere o experiență de neuitat, să fie o explozie de creativitate, inovație și, în general, distracție de calitate. Și, așa cum spun participanții, cred că am reușit.

Anul acesta, Summer Well a avut loc pe 9 – 10 august și a adus pe scena principală nume cunoscute, precum Placebo, Bastille, The National sau The 1975, dar și Tom Odell, John Newman și Chloe Howl din generația tânără, alături de Prides, Miles Kane și Reptile Youth. Faptul că festivalul a început să fie recunoscut și să se bucure de succes îl demonstreaza și faptul că în această a 4-a ediție au fost prezenți un număr record de spectatori – peste 15.000 de oameni.

Sportul nu poate lipsi din lista noastră de evenimente,de aceea în fiecare an susținem diverse acțiuni sportive, la nivel local sau național. Anul acesta ne-am implicat într-un eveniment plin de culoare –  The Color Run, aflat la prima ediție în România care s-a desfașurat în 3 orașe. De asemenea am susținut încă de la început Triathlon Challenge, dar și Brasov Duathlon și Metropolitan Brasov Triathlon, evenimente deschise atât profesioniștilor, cât și amatorilor de toate vârstele.

Din 2011 ne-am alăturat și proiectului ViaSport, care presupune închiderea circulației rutiere pe bulevardul Kiseleff pe parcursul a 9 weekenduri în timpul vacanței de vară, în favoarea bucureștenilor dornici să facă sport.

Încercăm de asemenea să mergem cu evenimentele noastre cât mai mult în țară. Câțiva ani la rând am organizat în mai multe orașe proiecții de filme în aer liber cu Pop Up Cinema sau plimbări cu balonul Orange cu aer cald, iar anul acesta caravana 4G Discovery tour a vizitat 6 orașe și a avut peste 20.000 vizitatori.

Înca de la lansare, ne-am implicat foarte mult și în evenimente din lumea filmului, precum Festivalul Filmului Francez, Les Films de Cannes a Bucharest sau Gala Premiilor Gopo, și am contribuit la producția mai multor filme românești de succes.

Festivalul George Enescu sau spectacolele Cirque du Soleil sunt alte evenimente de excepție pe care le susținem încă de la primele ediții.

  • Cum vă poziționați? Ce înseamnă Orange pentru români?

Orange înseamnă mai mult decât tehnologie, telefonie mobilă sau rețele GSM. Orange este despre oameni și bucuria de a fi împreună, despre experiențe noi, despre optimism și un viitor mai bun.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii