Cautare




, Contributor

Social Media Coordinator

Social media |
|

Ce este COOL în Media?

logo_cool_100.JPG
National Geographic a fost în 2012 cel mai "cool" brand din Media în topul Forbes "COOL 100".
Din topul 10 al celor mai "cool" branduri din Media, patru sunt românești: Radio Guerilla, Dilema Veche, TVR și PRO TV, celalalte șase fiind branduri internaționale: National Geographic, Discovery, MTV, Rock FM, VH1 și HBO.

În topul brandurilor din Media apar două publicații periodice, nișate, două radiouri și în rest, posturi de televiziune, dintre care două generaliste, nimic cu conținut „știri jurnalistice”, un concept, se pare, compromis în acest moment în România (în contrapunct cu generațiile Y și Z din culturile de consum media tradiționale, unde, conform studiilor, există două tendințe: „newism” și „infogeek”, care indică o creștere a interesului pentru știri, informație foarte noua, „acum și aici”, „in the news”).

Galerie FOTO: Cele mai "cool" 100 de branduri din 2012

În noiembrie 2013, Forbes România lansează cea de-a doua ediție a topului “COOL 100”, un proiect realizat pentru al doilea an consecutiv în urma colaborării cu agenția de coolhunting Antz.

La începutul lunii noiembrie va fi lansată și o aplicație, pe pagina de Facebook a Forbes România, prin intermediul căreia fanii vor putea vota brandurile favorite. Fanii vor putea câștiga, prin tragere la sorți, invitații la Gala "COOL 100", în cadrul căreia va primi un premiu special și brandul cel mai popular printre fanii de Facebook ai Forbes România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii