Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Ce discută femeile despre mașini?

Dacă în săptămâna 21-28 iulie 2014, Toyota este brandul pentru care 70% din totalul comentariilor înregistrate în mediul online le aparțin femeilor, Mazda și Ford sunt brandurile care atrag exclusiv atenția consumatorilor de gen masculin, arată studiul ZURF, realizat de compania Exact Cercetare & Consultanță.
femeile

Femeile discută în cazul Toyota cu preponderență despre culorile pentru care ar opta ori despre gama de hibride, în timp ce mențiunile aparținând bărbaților vizează informații detaliate cu privire la autoturisme.

Conversațiile din jurul brandului Mazda se referă atât la recomandări ale acestei mărci, cât și la rezultate de vânzări. La rândul său, Ford este prezent în conversațiile internauților prin aprecieri cu privire la modelele Focus, B-Max, Fiesta și Mondeo. Este de asemenea lăudat modul în care mașinile Ford se comportă în afara orașului, indiferent de locația aleasă pentru vacanța din această vară.

Privind de această dată spre numărul conversațiilor înregistrate, Ford este brandul care ocupă poziția a patra, cu 90 de mențiuni. Această marcă este în același timp și cea care numără cele mai multe conversații negative, dată fiind informația cu privire la diminuarea comenzilor și oprirea producției pentru o perioadă de 4 săptămâni.

BMW, Dacia și Renault – cele mai comentate branduri auto

În intervalul monitorizat, marca BMW a adunat cel mai mare număr de conversații – 155, fiind urmată de Dacia și Renault, cu 115 și, respectiv, 110 conversații. Informațiile referitoare la noile lansări și cele referitoare la noi autovehicule ce vor intra în producție au fost cele care au determinat volumele semnificative de conversații pentru aceste trei mărci, mass-media reprezentând pentru acestea principalul canal de diseminare a informației.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii