Cautare




, Contributor

SEO & Content Marketing Agency

SmallBusiness |
|

Ce cheltuieli trebuie să ai în vedere atunci când îți deschizi o afacere de mici dimensiuni 

Secretul succesului în afacere nu ține întotdeauna de cât de măreață și unică este ideea din spatele ei, ci mai curând de cât de perseverentă, structurată, logică și clară este mintea care o conduce.
cheltuieli afacere_286965218

Un manager bun trebuie să vadă „pericolul” înainte ca el să apară efectiv. Deși spiritul antreprenoriatului este unul aventuros și plin de resurse, nu trebuie să te lași orbit de visuri nerealiste, ci să vezi lucrurile și din punct de vedere practic. Cheltuielile și investițiile pe care le ai de făcut la început de drum sunt parametrii care îți spun dacă ești pregătit să pui firma dorită pe picioare. Drept urmare, persoanele care își doresc să își deschidă o afacere de mici dimensiuni trebuie să țină cont și de următoarele cheltuieli: 

Cheltuielile cu spațiul 

Pentru unele afaceri cum sunt, de exemplu, firmele de patiserie, fast-food sau magazinele care comercializează produse de nișă, vadul comercial este esențial, putând influența mai mult de jumătate din profitul companiei. Dacă amplasezi o cofetărie chiar lângă un spital dedicat diabeticilor șansele să fii pe plus la final de lună sunt minime. Exemplul este ipotetic, desigur însă ideea lui este să orice afacere trebuie deschisă acolo unde oamenii au nevoie de produsele sau serviciile pe care le promovează. Așa că, atunci când te gândești la noua afacere, ține cont de modul în care vadul comercial influențează sau nu cantitatea de produse vândute. Odată ce știi care este zona potrivită, stabilește-ți un buget în limita căruia îți permiți să plătești chiria în fiecare lună. Pentru a scădea cheltuielile, recomandat este să apelezi la o firmă de imobiliare care ți-ar putea oferi un preț mai bun decât în situația în care ai căuta singur un spațiu. Economisești timp și găsești ceva potrivit, în funcție de bugetul pe care îl ai la dispoziție.

Cheltuielile cu mașina

Indiferent de tipul afacerii, mașina este indispensabilă. Fie că ai nevoie pentru a te deplasa la clienți și a le duce marfa, fie pentru a-ți achiziționa produse și materiale de la furnizori, indiferent care este scopul în care o folosești, mașina este un bun care, deși nu aduce profit, îți eficientizează calea prin care faci profit. De aceea, alegerea ei este un punct important. Pentru a minimiza cheltuielile, este bine să te orientezi către un model fiabil, care să nu întâmpine probleme pe șoselele deficitare. În plus, plătește taxele și impozitele din timp sau profită de avantajele achitării pe termen lung. De exemplu, este avantajos să închei asigurarea RCA pe șase sau 12 luni. Pentru a afla care este taxa estimată, poți folosi online calculatorul RCA.

Cheltuielile cu personalul 

Înainte de a înființa o firmă este necesar să evaluezi de ce personal este nevoie, de câte persoane, ce specialitate trebuie să aibă și care este salariul estimat pentru fiecare. Asigură-te că pe lângă competențele și abilitățile pe care le au, oferă și stabilitate, te poți baza pe ei și nu vor pleca din firmă după o săptămână de muncă sau imediat după ce ai investit în trainingul lor sau cursuri de specializare. Aceste lucru îți va micșora în timp cheltuielile de recrutare. 

Cheltuielile cu promovarea

Știm deja că în ziua de astăzi nu mai este suficient să ai produse sau servicii de calitate. Dacă nu sunt cunoscute și nu ajung rapid la persoanele care au nevoie de ele, se poate transforma doar într-o pasiune care nu este monetizată, în care doar se investește, fără să se producă nimic. Promovarea (fie ea online, fie offline) este cea mai sigură cale prin care afacerea ta devine cunoscută și ajunge la oamenii potriviți. Cheltuielile de marketing sunt la fel de importante ca cele menționate anterior și trebuie luate în calcul încă de la debutul firmei. Așa că orice manager trebuie să își stabilească o anumită sumă pe care să o investească în crearea unui site sau blog, a unui magazin online (dacă este nevoie) în campanii plătite pe rețelele de socializare, în campaniile plătite pe Google, în printarea flyerelor, pliantelor și cataloagelor de produs. Această investiție trebuie să fie gândită pe termen lung, ca o cheltuială constantă, lunară, tocmai pentru a putea crește și pentru a putea ajunge în fața unor noi și noi clienți. 

Paza bună trece primejdia rea. Estimarea din timp a viitoarelor cheltuieli, ajută orice antreprenor să îți îmbunătățească drumul lui către succes!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii