Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Ce audiență a făcut premiera „Dezastrul din Colectiv” pe Discovery Channel?

Premiera documentarului „Dezastrul din Colectiv”, difuzată duminică, 13 martie, pe Discovery Channel, a înregistrat o audiență națională de 52.000 de telespectatori pe minut (0,3% rating național).
Discovery_Colectiv

În intervalul orar 22:00 – 22:45, documentarul despre tragedia de la Clubul Colectiv a avut 52.000 de telespectatori la nivel național. Este o audiență redusă comparativ cu programele difuzate în acel timp de marile televiziuni. Trebuie subliniat faptul că Discovery Channel nu se află în grila RCS & RDS, cel mai mare operator de cablu TV.

Din cei 52.000 de telespectatori la nivel național, circa 23,5% au fost persoane cu vârste între 35 și 44 de ani și 47,1%, persoane cu studii superioare. Pe durata acestui program nu au fost difuzate reclame.

Alte ratinguri obținute de diferite televiziuni în timpul ce Discovery Channel a  difuzat premiera documenturului: Antena 1 – 654.000 de telespectatori pe minut, Antena 3 – 534.000, Antena Stars – 155.000, Realitatea TV – 45.000, DIVA – 27.000, Sport.ro – 92.000, History Channel – 17.000 de telespectatori pe minut.

În schimb, pe canalul de YouTube al Discovery România, în primele 20 de ore de la lansare (noaptea de 13 martie), documentarul a înregistrat 123.588 de vizionări.

Filmul „Dezastrul din Colectiv” a fost comisionat de către Discovery Networks, prin producătorul executiv Charlotte Reid, unei echipe românești conduse de Mihai Predescu.

CITEȘTE În ritm de rock #impreunaevolua

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii